streda 12. júna 2013

Anything could Happen ---THE END-----

Tak dufam ze sa vam pacil pribeh lebo koncim :D zacnem pisat novy a uvydim ako dalej z blogom :D papa plus koment potesi :DD

 O měsíc poždějš.
„Andy jdeš dneska na koncert?“poskakoval kolem mě Zayn.
„A co tam bude vlastně?“
No přeci bude u London Eye budou tam nejrůznější hvězdy.Bude to zdarma vstup a navíc skvělá zábava.“mrkl na mě.
„Jo ale já nevím jestli můžu.“pohladila jsem si bříško.
„Aleee.“udělal poker face.
„Fajn.“kývla jsem a zakousla se do sendwiče.
„Vy těhotný mě děsíte.“zašklebil se a odtáhl se ode mě.Musela jsem se mu smát.
„Kde je Niall?“nikde nebyl a celý den je někde pryč.
„On je z Joshem zařizují ten koncert.“koukl se spátky do televize.
„Je někdo doma?“uslyšela jsem za sebou známí hlas.
„Tati!“běžela jsem k němu a skočila mu kolem krku.
„Ahoj zlatíčko.“dal mi pusu.
„Dobrý den.“objal tátu Zayn.
„Kde je Niall?Nebude mu vadit když budu týden s vámi?“
„Neblázni.“zasmála jsem se tomu a pomohla mu s kabátem.
****
Oblékli jsme se s tátou a byli hotoví jít na koncert.
„Cítím se jako za mládí.“zasmál se otec.
„Haha,chodil jsi na koncerty?“
„To víš,že ano na žádne Rock koncertě jsem nesměl chybět.“uděla vtípný tanec zvaný 'Frajer'.Strašně jsem se smála.
Nasedli jsme do taxíka a vyrazili,Nialla jsem celý den neviděla a mám tak trochu strach,venku už bylo šero ale světla koncertu dělali příjemnou atmosféru.Byl tam asi celý Londýn,spousta fanoušků a ječících lidí.
Na scéně byl Conor a Ne-Yo.Opravdu věděl jak to rozjet na scéně.Prodrali jsem se s pomocí ochranku do předu a náramně si užívali.
„A teď na scéně přivítáme One Direction!“řekl moderátor a holky začali ječet.Hudba hrála ale kluci na scéně nebyli.Zayn začal zpívat a nemohla jsem najít kde vůbec jsou.
„Andy“otočil mě zády ke scéně táta.Fanynky začali dělat malou uličku.Procházel Zayn a Liam,každý mi dal kytici růží.Potom přišel Louis a Harry,ale Niall pořád nikde.Každý mi koukal do očí.Usmívali se krásně a v očích byla vidět nervozita.
Když mělo začít Niallovo solo,kluci šli za mě a čekali na něco,ale nemohla jsem pochopit na co.Fanynky si mě prohlíželi od hlavy až k patě,ale já nechápala co se děje.
„You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right darling...“
Pomalu jsem zaznamenávala krásně oblečeného a upraveného Nialla.Fanynky pištěli ale on šel jenom ke mně a nikoho si nevšímal.Cítila jsem se jako nějaký pitomec,byla jsem šokovaná a nevděla co se děje.
Pomalu mě chitil za ruku,zpíval a přitom mi koukal do očí.
„Lásko,jsi jediná kterou potřebuji a s kterou chcí být do konce života,jsi ta co mi dělá ze života ráj.Bez tebe to nejsem já.Každý milimetr těla,duše neskutečně miluji a strašně si vážím.příjmeš můj návrh,staneš se jenom mojí do konce života?“klekl si a čekal na mojí odpověd.
„Já no....“nomohla jsem mluvit,ten šok mě přemohl.
„Say Yes!!“začali křičet fanynky,moc mě to potěšilo.
„Ano,moje srdce patří jenom tobě!“opratrně vzal mojí ruku a nasadil mi prstýnek.
Vstal a vpil se mi do rtů,byla jsem ta nejšťastnější.
„Jooo!“začali křičet kluci a skočili na nás.Byl to nejkásnější zážitek života.
****
Bíle šaty a závoj,který byl neskutečně dlouhý.V ruce modré květy,vlasy jako vždy krásně upravený a krásný boty.
Procházela jsem uličkou pod známou melodii.táta mě políbil a předal Niallovi.
„Vypadáš ta krásně“byl trochu neohrabaný a v šoku,vypadal nervozně.
Ceremonie byla krásná,konečně jsem Mrs.Horan.Niall mě vedl z kostela k autu,které nás vezlo na letiště,jeli jsem na Hawai.
***
„Nialle?Byla jsem na ultrazvuku.“přišla jsem od doktora.
„A?“rychle vstal a hned za ním i kluci.
„Fotbalista nebo tanečnice?“jeho oči přímo svítili.
„Fotbalista a tanečnice.“zprvu to nepochopil ale potom mu to došlo.
„Vážně?“protočil se mnou.
****
„Tlačte!“sebrala jsem poslední síli,bolest mě skoro zabíjela ale snažila jsem to překonat,zatlačila jsem a ze mě vyšla malá tanečnice,ale bolest nepřestávala.Strašně mě bolelo celé tělo ale musela jsem,zatlačila jsem a na cestě byl i náš syn.
Chtěla jsem,aby Niall přestříhl pupeční šňůru,ale sami víte jaký jsou ty chlapi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára