sobota 13. júla 2013

Never mind part 1


Moje úžasné prázdniny sa skončily ale som zvedavá ako to pojde dalej ked už neuvidym mojho Nandos kráľa Niallera,Zrkladloveho Zayna,Mojho
mrkvového krála Louisa.Lyžičkového Liama ktorý na mna nezabudne xD,a Na koniec sukničkara Harryho na ktoreho by som najradčej zabudla ja ....
ale zacneme pekne od začiatku
Ano poznáte ten pocit slobody lenošenia doma a neucenia sa  presne to budme zažívat dalších 6 tyzdnov dneska ideme do skoly
posledný krát a potom huráá HOLIDAY :DD Volám sa Stefan Mars a mám dve BFF ali a pezz  milujem ich
Klúče penaženku máám co my chýba a mobííl kde si ?? xDD ano ako ste si vsymlz trpi samomluvoj xD
a uz som na cesticke do uzasnej muciarke skola presla som s 3-kamy a som spokojna :DD nikdy zo mna nebol sport pretoze po smrti mojho otca som
sa dala na drogy alkohol a ine veci za to moja mama povedala ze teraz idem na prazdniny k tete a pojdem tam aj na strednu kvoli tomu ali a pezz
o otm vedia ale nerieia to je to pre mna uzavreta kapitola  ak  vam budem hovorit moj pribeh tak si to vychutnajte pretoze budete mat az krv v zilach
stuhnutu  ale anglina my sla priat nadludsky
tak zvýtaná zo spoluziakmy akurát sedím v triede a spolu s Ali a Pezz sa rehoceme na prednáškach nasej uce xD
ale je my to tak u rity dnes totizo odlietam na 4 tyzdnove prazky do Anglicka za mojou tetou Seley Mars A potom tam ostavan na strednej hudobnej internatnej skole
co k mojje tete je strasne mila a podoba sa na Taylor Swift foti celebrity  a tak rozne :D
Takze kráčam domov smutna a myslim na to  ako budem chybat mojim mackom  (Pezz a Ali)
Zbalila som si kufre a pozrela kde je mama samozrejme ma cakal listok "Ahoj Stefan musela som ist zasa na sluzobku prepac ale hned ako sa dotavis
 do Londyna daj my vedet Seley setko vie takze staci ak my posles sms  mas tu kreditku a pin kod vied este od kedy si my ju vybielila
ani som nevedela ze za jeden den ide minút 10000E na handry a na to ti vies co (marihuana a pod.) ale ty si to dokazala xD tak si to uzi a nezabudny
tu sms  zavolaj panovy Tommovy nech ta hodi na letisko vsetko vie a pootm sa zacekuj dojde pre teba letuska
ale ved nejdes prvy raz tak teda paa
Aha xD tak idem volat Tommovy xD pipi xD .....O ahoj Steff mozem uz dojst mama vsetko zariadila
...Ajoj tommo hej cakam leti my to to 3 hodky paa pip..
Tomo je mamin sofer hrozne jo mame s mamou radi je to starsi velmy mily pan
Fiha dlhy rozhovor xD no nic idem cakat pred dom
mame tam taku lavicku dakedy tam kreslim a terz sa nudim  a v mobile hram angry birds :D a tusim uz ide Tomm zdvihla som hlavu s obrazovky telefonu :D
Ahoj tomm kufre my daj do kufra cakam v aute xD
ano slecna Steff xD este jedna vec som Directioners aaa moja teta foti slavne osobnosty a medzi nimy aj 1D
Tak teraz uz nastupujem do lietadla užit si tie naj prazky s pocitom ze ani netusim co ma caka ...a na co vsetko budem muset zabudnut a spominat
 Na letisku a v lietadle :
Pozdravila som Toma poprial my krásny let a ze nech sa nezaudnem ozvat mame  Nó ako by som zabudla podakovat mojej penazenke ? ze ? xD
Na letisku presla som cez kontrolu a hned ma SBS kary poslali k letuske ktora za ku mne spravala ako keby som bola dcera Obamu ale sak ma to zaplatene
Brana (to odkial sa odlieta akoze gate ) bola este zatvorena tak som jej povedala ze si idme pokukat obchody a sla som  Kupila som si okuliare  som na ne
zatazena az moc.. kazdy je na nieco zavisly a moje je okuliare  Kupila som este daco tete aby sa nepovedalo a uz som supitala k letuske lebo na mna kricala
ze mame otvorenu branu kedze som tu s letuskou sla som prva VIP  ked si ma letuska predala druhej nech idem s nou do lietadla
(Pezz hovori s Rucky do rucky a ali tovar za tovar xD ) Tak som si sadla k letuske zapla som si iPod a pustila som si muziku ked mz treti krat hrala 1D
a T.Mills tak som to vypla a spytala sa kedy doletime zevraj este hodinka Tak som si  zatial schrupla  Ked ma letuska budila boli sme uz Tam na to miesto
 kde som chela žit bývat a mat deti...teraz sa tam nechem nikdy vrátit a ani moja Darcy nie ....Prešla som do budovy cez kontrolu  a sla som do miestnosti
kde su kufre a cakala dokým sa na páse zjaví ten moj kufor.Nepriehladnete ho je cely ruzový xD  A to je on vzala som kufor a sla za letuskou ta si pozrela
akej osobe ma moze dat a sly sme hladat tetu Steff aa tamto je vravela som letuske a pozdravila som moju najoblubenejsiu tetu ked vsetko skontrolovali Steff
 podpisala ze ma zobrala a ze je za mna zodpovedna tak sme sa vzbrali k nej.Teraz k tete vola sa Seley Mars
ma 28rokov pracuje ako fotografka 1D,Justin Bieber Lady gaga a mnoho dalsich fotila prave ona .Byva vo velkom dome na snobskej predrazenej ulici ktora ma
vlastnu plavaren ihrisko straznika postu a par malich pekarny a jeden obchod je to strasne ako male vezenie este aj skolka je tu brr.Neznasam to tam ked
chcete ist je tam ujo ktory vas kontrolju ale tetu uz pozna a aj mna. Pocas jazdy v jej Land rovery som jej hovorila co som robyla o znamkach a ake
celebrity sa mi pacia 1D som vynechala pretoze by ma nezobrala na ich fotenie ich sef Dan neznasa ak tam vedie niekoho kdo by tam odpadaval a volali zachranku
 ja som taka bola ale po operacii kvoli ktorej mam len jednu oblicku som sa zmenila nemozem pit fajcit a nic podobne to som vtedy prisla o otca a spada som k
 marihuane a podobnym veciam musely ma az operovat  este k tomu moj tatino zomrel a po nom mam nador v hlave zhubny ale to vie iba mamina a teta  Ked sme dolsi k domu Teta musela ist na fotenie a ja som musela
sa ist vyalit a podobne veci dovolenky milujem ale vybalovanie nie xD Mam krasnu izbu s velkou kupelnou balkonom a velkou postelou  Nechcela som sešdet doma a tak som
sa prezliekla do mikiny tricka vzala fon kluce a basketbalovu loptu a sla na to ihrisko  po ceste som pozdravila marka je to chalan mojej kamaratky co tu mam vola sa
Daniell a je modelka  mam ju velmy rada ale uz s markom nechodi skoda svecalo im to .Ako som prechadzala tak som bola uz pri ihrisku vzala som loptu na ihrisku je kos
je to take basketbalove ihrisko a dalej je futblove Ako som hrala basket pocula som ze sem niekdo ide podla hlasu 3-ja chalani ale nezaujimalo ma to .D hlavne ze som tu s mojou laskou
loptou basketbalu sa venujem asi od mojich 6 rokov a milujem ho  JOOO kos xD jaka som sikovna isla som si sadnut ked do mojich krizov narazila fotbalova lopta a padla som na zem
a oskrela som si cele kolena a buchla som si hlavu ktora mz krvacala mala som pocit ze stracam vedomie vsimla som si ze ku mne prichadzaju tie postavy a na 100% to boli chalani z 1D Zayn,Louis a Niall
viem ze daco hovorili po anglicky a viac si nemapetam....
Takze chcem apsom 6 kometov inak nepisem dalsiu :DD Dufam ze sa paci :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára