utorok 5. marca 2013

Anythin Could Happen part 3

Vydala jsem se na východ,ale Harry mě doběhl.
"Andy,co je?Udělal jsem něco špatně?"-chytil mě za ruku a otočil mě.
"Harry jsi fajn kluk,ale nejde to promiň."-pohladila jsem ho po tváři a odešla.
Tahle scéna se mi přehrávala celou noc dokola,asi jsem mu ublížila ale nemůžu sním být,prostě to nejde.Nemohla jsem usnou,v hlavě mám pořád Nialla.Nevím jestli jsem nějak víc zamilovanáná ale ty motýlci co jsem měla v břiše mluví za sebe.Stačí si vzpomenout na ty jeho oči a začínají se mi klepat kolena.Převalovala jsem se ze strany na stranu a nakonec jsem nějak usla.
Ráno bylo strašný,usla jsem pozdě a navíc jdu do práce a jsem totálně unavená.Šla jsem do kuchyně na snídani.
"Volala šéfová,prý dneska můžeš zůstat doma."-taková skvělá zpráva hned po ránu.
"Jo?Tak to je fajn."-usedla jsem ke stolu,nasypala si lupínky a zalila je mlékem.Vždycky takhle snídáme.
"Tak zavolej Zaynovi a zajděte nekam ať tu nejsi sama."-nabádl mi.
"Ne tati,dneska bude den válení v posteli."-mrkla jsem na něj a šla si umýt talíř.
"Tak se měj."-dala jsem mu pusu a táta odešel do práce.
Moje plány jsou úžasné,koukání na filmy a žraní zmrzliny.Perfektně jsem si to naplánovala.Ještě jsem něco poklidila,potom jsem vytáhla z mrazáku velký kýbl zmrzliny a zasedla k televizi.Tři metry nad nebem,to si dneska pobrečím.Asi v půlce filmu někdo zazvonil na dveře.Šla jsem je otevřít.
"Názdár!"-křičel na mě Niall a Zayn.
"Co vy tady?"-pozvala jsem je dál.
"Tvůj táta nechce aby jsi byla sama a tak jsme tady."-objal mě Zayn.
"Tak já zajdu ještě pro 2 lžičky."-šla jsem do kuchyně.
"Tady máte."-podala jsem jim lžičky.
"Hele a nemáš pivo?"-vysmál se mi Zayn když jsem mu nabídla zmrlinu.
"Ne"
"Škoda"-začal se smát.
"Co vy dva,kde máte ostatní?"
"Jsou doma,Liam jde někam s Dan a s je z Harrym."-odpověděl mi Niall.
*Začal zvonit Zaynův telefon*
"Ano lásko,dobře budu tam."-řekl do telefonu.
"No Perrie bude mít tour tak se sní chci vydět,Niall ty jdeš nebo zůstaneš?"
"Zůstanu."
"Dobře,ale nezlobte."-mrkl na nás a se smíchem odešel.
Nastalo zase to ticho,jenom pohledy a úsměvy.
"Andy,ta pusa.."
"Jo vím,byl to omyl.."-nedala jsem mu to doříct.
"Proč?Ne,podle tebe to byl omyl?"-koukal na mě velmi smutně.
"Ne..takhle jsem to nemyslela.já si myslela,že to řekneš ty."-sklopila jsem zrak.
"To bych neřekl nikdy."-přitáhl se ke mě blíž,zvedl mi bradu a dal mi pusu.Motýlci v břiše mi poletovali sem a tam,projel mnou elektrický proud.Niall mě objal a koukali jsme spolu na televizi.
"Jdeme ven se projít?"-zeptal se mě.
"Jop,ale já se převléknu."-mrkla jsem a běžela do pokoje.Na sebe jsem si vzala tričko s nápisem Bitch,vysoký šortky a convers.Vlasy do culíku a lehký make-up.Seběhla jsem schody kde už mě čekal.
"Wow,jsi krásná."-dal mi pusu.
"Děkuju."-opatila jsem mu pusu.
Vyšli jsme ven a taxíkem jeli do centra,procházeli jsme se po parku.
"Nial!!!!!!"-křičel někdo za námi.
Otočila jsem se a uviděla dav holek,které nás málem povalili.Niall se mě v tu chvíli zastal a postavil se přede mě,trvalo asi 30 minut než se sním odfotili.
"Kdo je ta holka?"-zeptala se jedna.
"Tahle?Je to moje nejlepší kamarádka."-mrkl na ní.
'Cožeee?'

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára