utorok 5. marca 2013

Anything Could Happend part 2

Part 2.
Niall seděl vedle mě.Bylo to fajn ty 'nenápadné doteky nohou nebo rukou'.Vím že je to rychlí ale nedá se to,táhne mě to k němu čím dál tím víc.
__________________________________________
Nejhorší bylo,že vedle mě z druhé strany seděl i Harry.Jeho doteky mi nebyli moc příjemné ale nějak jsem to nevnímala.Niall se na mě krásně usmíval a mě se klepali kolena z jeho očí.
"Jdu otevřít"-řekl Zayn,když někdo začal zvonit u dveří.
"Ahoj všichni."-přišla nějaká holka.
"Ahoj Amy,pojď ke stolu."-pozval jí Niall a ukázal na místo naproti jemu.
"Jsem Amy."-podala mi ruku.
"Já Andy"-potřásla jsem si sní rukou.
Niall byl od té doby jako vyměněný,žadný doteky pohledy nic.Nejhorší ze všeho bylo,že si Amy spletla mojí nohu s jeho a začala mě hladit.To bylo hodně nepříjemný.
"Dáš si omáčku."-usmál se na mě kudrnáč.
"Jaká je?"
"Rajčatová,velmi dobrá."-opět se usmál.
"Tak jo ale nešetři sní."-usmála jsem se a on mi se smíchem polil těstoviny.
PO večeři jsem pomohla Perrie s nádobím.
"Jak dlouho se znáte?"-zeptala se mě.
"Se Zaynem?No už od 5 let,takže 14."-usmála jsem se na ní.
"Měli jste něco spolu?"-tahle otázka mě zaskočila.
"Perrie hele koukni,Zayna jsem nikdy neměla v plánu balit.Je jako můj starší bratr,který mi vždy pomohl."
"Dobře,jo a hele všimla jsem si,že Niall ve tvé přítomnosti je nějaký nervozní."-šťouchla do mě.
Musela jsem se usmát tomu,ale neodpověděla jsem na to nic.
Po úklidu jsme šli do obýváku za ostatními.Měli tam už rozjetý tance.Amy s Niallem,Dan s Liamem,El s Louisem a Pezz si vzala Zayn,mě zbyl Hazza.
"Smím prosit?"-přišel ke mě.
"No...jo můžeš."
Tancovali jsme spolu pořád,koutkem oka jsem sledovala Nialla,který nás sledoval.
"Harry,jsi dobrý tanečník.Hele zítra mám ples a nemám doprovod,nechceš se mnou?"-mrkla jsem na něj.
"Já?To víš,že ano."-protočil se mnou.
"Tak mě vyzvedni v 8."
"Ok,krásko."
"Lidi už půjdu,táta je sám doma a zítra musím brzy vstávat jít pomoct s přípravou plesu."-řekla jsem všem.
"Odvezu tě."-šel za mnou Niall.
"Dobře tak se všichni mějte."-zamávala jsem jim a šla za Niallem.
V autě bylo ticho,takové to trapné ticho.
"Amy je pěkná holka."-koukla jsem na něj.
"Jo je a je taky skvělá kamarádka."-usmál se na mě.A já blbka si myslela,že to je jeho holka.No nic.Niall mě dovezl domů a pomohl mi z auta.Při loučení mě políbil,ne jako pusa ale takový to líbání.Stála jsem tam a koukala na něj a nechápala co to udělal.
"Měj se."-usmál se a nastoupil do auta.
"Ahoj."-pošeptala jsem.
Byla jsem jako zdrogovaná a pořád jsem se smála.
"Ti řekli nějaký vtip,tak mi ho řekni chci být taky tokový veselý."-smál se mi táta.
"Haha."-řekla jsem mu ironicky.
"Jdu spát."-dala jsem mu pusu a šla do pokoje.Osprchovala jsem se a šla spát.
Ráno jsem šla do haly a do 7 pomáhala s výzdobou.Přišla jsem domů a začal jsem se oblékat.Šaty,podpatky,psaníčko a krásný make-up.Vypadala jsem k světu.
"Andy máš tu nápadníka!"-křičel táta zdola.
'Bože,proč já mám takového kreténa za otce,prej nápadník'.
Šla jsem dolů kde stál Harry a táta.
"Jsi krásná."-řekl mi táta.
"Buď člověk a zavři si pusu."-smála jsem se mu.
"Má pravdu,jsi krásná."-řekl Hazza.
"Děkuju,jdeme?"
"Ano"-nastavil mi ruku.
Jeli jsme do haly,v autě bylo opět trapné ticho.Vzpomněla jsem si na Nialla.Mohl by být tady,kdyby tam nebyla ta Amy.No nic neudělám.
Byli jsme už konečně u haly,Harry mi otevřel dveře vzal za ruku a vedl jako princeznu do haly.Všichni na nás koukali,protože jsem tam byla s Haroldem Stylesem.
Šli jsme ke stolku kde byl šampus a jahody.Hned jsme do sebe nalili pár skleniček a šli tancovat.Hráli jenom pomalý písničky takže to byl samí ploužák.Harry krásně voní a dobře tancuje,ale pořád myslím na Nialla.
"Jdeme."-vzal mě za ruku a vedl na balkon.
Byla tam zima ale Hazza mi dal svoje sako.Povídali jsme si o životě,holkách,klucích a o jejich kariéře.Vyprávěl mi hodně případů s Niallem,strašně jsem se smála.Harry mě vzal za bradu a něžně políbil,potom se na mě koukl a začal líbat.Nelítali mi žádný motýlky v břiše,prostě to se mnou nedělo.
"Harry ne."-odsekla jsem,vrátila mu sako a šla na východ....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára