utorok 5. marca 2013

I need you but you don"t need my part 3

z Harryho pohladu:
S chalanmy sme sa rozhodly zájst do nando"s pretože Niallove večerné výpravy do chladničky sposobily že nič v nej nemáme . Tak  som zobral klúče od mojho čierneho renge rovra a zavolal som aj chalanov no skúste si tipnút kdo bol pri dveráchprvý  jasné že Niall . Aký má preboha apetit xDD ja to proste nechápem po nom došly postupne aj ostatný Louis  Liam  a samozrejme aj Zayn po ceste sme nabraly ešte aj baby El, Dan a musela ist aj Perrie ja ju v láske nemám zo Zaynom sa zoznámily v X-factore kde skončily 3-tie a my 2-hý xD ha apsom v niečom sú chalany lepší  xD robým jej dakedi zle ale potom si nechtiac vyžiadam od Zayna pohlad naštvaného ježka xD jááj aj ten stojí za to vžy hovorí že si to raz moja priatelka odpiká lutujem ju xDD  Ale ja som moc na vztahy nejsom :DD
no uz sme dorazily celu cestu sa rozpravali jak sprosty ti kks uz z nej mam mindraky uff este tyzden a idu dakam prec :D jupíí dosli sme do Nando"s a zasa tí novinári oni snad nedaju pokoja ach .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára