streda 27. marca 2013

Anything Could Happen part 9

:33
“Jedeme?“mrkl na mě.“Ano.“
____
Přijeli jsme k Harrymu.Niall mi otevřel dveře,já jsem mu skočila kolem krku a jemně políbila.“Děkuju,že jsi přijel.“nad touhle větou se pousmál,chytil mě za ruku a vedl ke dveřím.Zaklepali jsme a hned nám dveře otevřela El.“Všechno nejlepší“objala mě a dala pusu na tvář.“Děkuju“šli jsme do obýváku za ostatními.Všichni mi začali blahopřát,byli tam kluci z kapely a jejich holky.Samozřejmě,že se ukázala i Beth s Mikem.Po dlouhém blahopřání,jsme rozjeli večírek.Liam zapnul písničky a my se začali vlnit do rytmu hudby.Někdo klepal,Harry šel hned otevřít,potom se hned vrátil a v jeho patách byl Ed,Rita a Demi.No oslava byla parádní i když po příchodu Demi byl Niall nějaký napjatý.Většinou když jsem za ním šla jen uhl,což jsem vůbec nepochopila.Radši jsem to nechala být,nechtěla jsem si kazit oslavu.Šla jsem ke stolku s pitím,do skleničky nalila rum.Dala jsem ho na ex,měla jsem tolik nervů,že jsem se chtěla opít.“Jsi v pořádku“pohladil mě po zádech Harry.“Ne“nenápadně jsem kývla hlavou a ukázala na Demi a Nialla,který už spolu tancovali.“Nech ho být,přeci si nebudeš kazit tenhle den“vzal mě za ruku a vedl k ostatním tancujícím párům.Niall nás hned změřil pohledem,já jsem na něj vyplázla jazyk a pokračovala dál v tanci.Začala hrát 'Turn Your Face' od Little Mix.Harry mě chytil za boky a já obmotala ruce kolem krku.Jemně jsme se pohybovali v rytmu hudby.Koutkem oka jsem se podívala na Nialla a Demi,ale už spolu netancovali.Niall seděl na sedačce a pozoroval nás.Demi byla s Pezz v kuchyni.“Můžu?“poklepal na rameno Harrymu Niall.“Jistě“pustil Nialla.Chytil mě stejně jako Harry a my začali tancovat.Při tanci mi koukal do očí,cítila jsem že určitě něco chce.“Dneska dostaneš jeden velmi vzácný dárek“pošeptal mi do ucha a mě se zachvělo tělo.Nic jsem neřekla jen jsem pokračovala v tanci.Píseň skončila a začala hrát jiná,byla už o něco víc rychlejší.Niall si mě otočil zády a položil ruce na moje boky.Hýbala jsem pánví jak nejvíc to šlo.Celý večer byl fajn pořád jsme tancovali a popíjeli.“Dárky!“zakřičel Louis a táhl mě na gauč,kam mě posadil.“První my s El“podal mi malou krabičku,ve které byl úžasný prsten.“Děkuju“objala jsem je.Od Zayna a Pezz jsem dostala voňavku Chanel,kabelku a nějakou kosmetiku.Od Eda jsem dostala náhrdelník,od Demi řetízek,od Rity naušnice a hlavní dárek od Nialla byla krásná kytara s ručně vyřezaným vzorem na ní.“Ještě já!“nesl krabici obmotanou stužkou Harry.“Počkej ne!Já dostala šaty!“on jakoby mě neslyšel dal mi krabici na kolena.Přišlo mi jako by v ní něco bylo živého,protože se hýbala.Když jsem jí otevřela tak na mě vyskočil krásný chlupatý pejsek.“Aww“řekli všichni najednou.“Dej mu jméno“zavelel mi Hazza.Chvíli jsem přemýšlela.“No bude to Harry!“pohladila jsem malého Hazzou hlavičce.Potom jsem ho odnesla do jiného pokoje aby šel spát,už bylo pozdě a on je ještě maličký.Vrátila jsem se k ostatní,kde party byla v plném proudu.Niall opět tancoval s Demi a já si šla sednou na gauč.“Jaký by to byli narozeniny bez kamarádského tance“podal mi ruku už trochu opliý Zayn.Přijala jsem jeho výzvu a šla sním na parket.Pohupavali jsme se a blbli,no s ní to jinak nejde,on když začne tančit tak se většinou válím smíchy,protože mu to nejde.Ale teď musím říct,že se zlepšil.Po tanci mě objal a dal mi pusu na tvář.Potom večer pokračoval jen v tancování a popíjení,tancovali jsme všichni společně a nehorázně blbli.“Jdeme“vzal mě za ruku Niall a táhl na východ.“Kam jdeme?“jen se usmál a pokračoval.Vedl mě nějakými uličkami,vzpomněla jsem si,že Niall a Harry bydlí kousek od sebe.Přišli jsme k němu domů,odemkl dveře a pozval mě dál.Hned je potom zavřel,jeho oči se upřeli na ty moje,měli jsme v sobě alkohol,právě to nám nebránilo to dnes večer naplno rozjet.Blížili jsme se k sobě a pořád koukali do očí.Niall mě přitlačil k stěně,mým tělem projel elektrický proud.Cítila jsem jeho horký dech na mém krku,kde zanechával mokré cestičky.Když mi skousl ušní lalůček ze mě vyšlo zasténání.Niall mi připadal jinačí,takový divočejší.Nadzvedl mi stehno a silně ho zmáčkl..Přesunul se na moje rty.jemně mi přejel jazykem po spodním rtu a potom začala ta 3 světová.Naše jazyky spolu bojovaly a žádný z nich nechtěl prohrát.Niall mi jednou rukou rozepl zip na šatech,které hned sjeli po mém těle.Vzal mě do náruče a nesl nahoru,po cestě jsem se málem zabili na schodech ale ani to nám nepřekazilo tu atmosféru mezi námi.Nohou kopl do dveří,které se hned rozletěli a Niall mě nesl k posteli.Položil mě na postel a sedl si obkročmo mě.rukama jezdil po mém trupu a nevynechával ani centimetr.“Tak strašně tě chci“zachvěla jsem se když mi to pošeptal.Začal mě líbat na krku a šel níž,zanechával za sebou mokré cestičky a když došel do lemu kalhotek tak přestal.Koukal mi do očí,ve kterých běhali malé jiskřičky chtíče a lásky.Přejel mi rukou po rozkroku,ze mě vyšel hlasitý vzdech.Koukla jsem na Nialla,který si přes hlavu přetáhl triko.Rukama jsem bloudila po jeho tělo,měl užasné tělo.Rozepl si pásek a sundal kalhoty.Jeho boule byla velkých rozměrů.Prsty mi přejel po vnitřní straně stehně což mi způsobilo husinu.Sundal mi kalhotky a sobě trenky.“Miluju tě“pošeptal mi než do mě vnikl.Ty pocity byly nepopsatelný,oba dva jsme křičeli jak se to dalo.Niall pořád přirážel a já se pohybovala proti němu.“Moje řada“usmála jsem se a překroutila se tak,že jsem byla na hoře.Niall mě chytil za boky a pomáhal mi v pohybech.Byli jsem na pokraji svých sil,ale nevzdali jsme to.Zrychlovala jsem,byli jsme strašně spocení.Vyvrcholili jsme spolu,lehla jsem mu na hruď a potom usla.
****
Ráno,jsem se probudila sama v posteli,šla jsem teda do koupelny a udělala ranní hygienu.Potom jsem si uvědomila,že tu kromě šatů nic nemám.Otevřela jsem Niallovu skříň a vzala si nějaké šortky a triko.Oblékla se a šla do kuchyně,kde to krásně vonělo po lívancích.“Ahoj“Pozdravil mě Niall,který vařil jenom v boxerkách.“Ahoj“plácla jsem mu přes zadek.Niall se usmál a nandal mi porci lívanců.Byli vynikající,ale potřebovala jsem taky aspirin,protože moje hlava byla jako bomba.“Kde máš aspirin“koukla jsem okolo sebe.“Tady“podal prášky.Dala jsem si ho do sklenice s vodou a čekala až se rozpustí.“Včera jsi byla užasná“otočil se na mě a přitáhl si k sobě.“Joo?“věnovala jsem mu polibek.Vypila jsem tu vodu a dojedla snídani.“Už musím jít,domů zlato,odvezeš mě?“skládala jsem si šaty do igelitky.“Ok“mrkl na mě.Já si ještě zaběhla do pokoje pro podprsenku a šla za Niallem do auta.Nastoupila jsem a mi vyjeli.Doma jsme byli za chvilku,já se s Niallem rozloučila a šla domů.“Ahoj,zlato“pozdravil mě táta.“Ahoj“dala jsem mu pusu na tvář.“Tak jaký to bylo?“zeptal se mě.“Bylo to skvělý.Přibyl nám jeden člen rodiny“Usmála jsem se.“Jak to myslíš? „Harry mi daroval štěně“Táta se usmál a šel sledovat televizi.Já šla do pokoje,oblíkla jsem se a šla k Harrymu si vyzvednou věci a hlavně pomoct s úklidem.Zavolala jsem taxíka a jela k němu.Když jsem přijela tak jsem šla hned ke dveřím,zazvonila a čekala až přijde otevřít.“Ahoj“pozdravila mě kudrnatá hlava.“Ahoj,jdu si pro věci a jdu ti pomoct s úklidem“mrkla jsem.“Nemusíš,už jsem volal uklízečkám“zasmál se.“Ok“šla jsem za malým Harrym.Malinkej ke mně přiběhl a olízl mě.Vzala jsem všechny věci a poprosila Harryho aby mě odvezl domů.Naskládali jsme věci a Harryho do auta a jeli.“Počkej jeď ještě k Niallovi,nechala jsem tam kabelku.“Harry hned zahnul a za pár minut jsme byli u Nialla.Šla jsem ke dveřím a otevřela je,byli otevřený což bylo divný protože Niall vždy zamyká.Vešla jsem dovnitř a uviděla to co nechtěla.“N-n-Nialle?“zašeptala jsem do neznáma,začali mě páli oči a klepa ruce.“Andy,já...promiň“omlouval se zakrývajíc Demi dekou na gauči.

2 komentáre: