štvrtok 7. marca 2013

Anything Could Happen part 4

"Tahle?Je to moje nejlepší kamarádka."-mrkl na ní.
'Cožeee?'
____________________________________
'Cože?'-aha,tak nejlepší kamarádi se líbají a chodí spolu ruka v ruce?Podepsal se a odfotil se všema.
"Jdeme?"-usmál se na mě a chytil mojí ruku.
"Nejlepší kamarádi se za ruce nedrží."-setřásla jsem jeho ruku a zrychli na kroku.
"Ale Andy!Ty to nechápeš!"-křičel za mnou.
'Fajn tak jsem nechápavá no'.
Šla jsem k taxíku,nasedla a nadiktovala mu adresu.Když jsem přijela domů,neměla jsem chuť k ničemu.LEhla jsem si na gauč a koukala do prázdné televize.Potřebuju někoho aby tu byl se mnou.
"Obejmeš mě..."-napsala jsem Zaynovi.
Asi za 15 minut zvonil zvonek u dveří,když jsem otevřela tak jsem viděla Zayna s otevřenou náručí.Pozvala jsem ho dovnitř a pevně objala.Jenom on mi pomůže je jako můj talisman,bez kterého jsem žila 2,5 roku.
"Stalo se něco."-koukal na mě starostlivě.
"No Niall,nejdřív to byla pusa,líbání a potom držení za ruce.A nakonec řekne fanynkám,že jsme nejlepší kamarádi.Tak jak to mám chápat?"-už jsem měla na krajíčku.
"Andy koukni,Niall to udělal jen kvůli tomu,že tě chtěl ochránit.Některé naše fanynky jsou zvláštní,nadávají naším holkám.Například Perrie si musela zrušit Twitter,kvůli nenávistným zprávám.NEber si to tak k srdci."-posadil mě na na gauč.
"No,asi jsem udělala blbost.Prostě jsem se naštvala."-sklopila jsem zrak do země.
"Tak stím něco dělej."
*SmS*
"Andy,promiň musel jsem to říct jsou to fanynky,promiň."-sms od Nialla.
"Za půl hodiny na hřišti."-napsala jsem mu.
"Jdu se mu omluvit."-vzala jsem kabelku.
"Dobře odvezu tě."-nabídl se Zayn.
"Nejdřív pro kafe."-usmála jsem se.
Jeli jsme do Starbacksu.Niallovi jsem vzala cappuccino a sobě taky.Potom mě Zayn odvezl na hřiště,do centra ráda tam trávím čas jen tak na houpačce.Sedla jsem si na houpačku a čekala Nialla.
!Potřebuješ rozhoupat?"-řekl někdo za mnou.
Stál tam Niall s úsměvem od ucha k uchu.
"Promiň,to já za to můžu nepřemýšlela jsem."-omlouvala jsem se mu.
"Neomlouvej se prosím."-vzal mojí tvář do dlaní a dal mi krásný,něžný a plný lásky polibek.Motýlci létali v mém přiše a mnou projel elektrický proud.
"Cappuccino?"-usmála jsem se.
"Jop"-vzal si jedno kafe a začal mě zlehka houpat.
"Víš,že tohle hřiště mi hodně pomohlo.Nevím proč ale cítím z něj nějakou energii,když jsem měla špatnou náladu nebo semi něco stalo,přicházela jsem sem a jen tak přemýšlela.Pomáhalo mi to se sevším vyrovnat."-říkala jsemmu mezi tím co mě jemně houpal.
Niall nic neodpověděl jen mi dal pusu na tvář.
"Půjdem se najíst?"-nabídl mi.
"Jop,mám strašný hlad."-vstala jsem z houpačky a dala mu pusu.
Chytil mě za ruku,koukla jsem se na naše ruce a potom na něj.Niall jenom mrkl.
"Nemusíme chodit za ruce."-řekla jsem mu.
"Ale já chci."-pohladil mě po tváři,mnou opět projel elektrický proud.
Šli jsme do Nando's,nikdy jsem tam ještě nebyla.Vždycky jsem tam chtěla ale nestíhala jsem.
Po cestě jsme potkali pár fanynek,které se na mě koukali strašně ale byli i ty co se usmívali a chtěli se semnou vyfotit.Přišli jsme do Nando's,Niall objednal jídlo a já si šla sednout ke stolku.
"Jsi Niallova holka?"-zeptala se mě nějaká holka.
"No...."-nevěděla jsem co odpovědět.
"Nejsi?Tak to je dobře nehodíš se k němu,jsi škaredá."-ušklíbla se na mě a odešla.Začala se mi motat hlava a pálit oči.
"Stalo se něco."-už byl u mě Niall s tácem jídla.
"Ne ne zlato nic se nestalo."-nasadila jsem falešný úsměv.
"Jo?Vypadáš trochu nerhozeně."-pohladil mě po ruce,jeho pohled byl strašně ustarálý.
"Ne opravdu nic."
"Dobře ..když říkáš,papej moje hladová princezno."-usmál se a pustil se do jídla.
Snědla jsem všechno,i když jsem na nic neměla chuť.Nechci dát najevo,že jsem totálně mimo a chci co nejdřív vypadnout.
"Andy?"
"No Nialle?"
"Zůstaneš na noc u mě?"-nahodil psí oči.
V mé hlavě se promítla spousta myšlenek co tak asi můžeme dělat.
"No uvidím musím zavolat taťkovi."-vzala jem telefon a vytočila jeho číslo.
"Andy?"-ozvalo se z telofonu.
"Tati dnes zůstanu na noc u Nialla,nevadí?"
"Proč by mi to mělo vadit,jsi už dospělá.Je dobře že jsi mi to dala věděť teď."
"Dobře,tak ahoj."-ukančila jsem hovor.
"Tak co?"-koukal na mě.
"No budu u tebe přes noc."-usmála jsem se.Niall se jenom šibalsky usmál.
Odnesl tác a zaplatil,už jsem se těšila na noc.Vzal mě za ruku a vedl pryč z restaurace.Nasedli jsme do jeho auta a jeli k němu domů.Bydlí v bytě,ale strašně krásným bytě,který m dva patra.Byt je krásně vybavený s moderním nábytkem.
Sedla jsem si na bílý kožený gauč a čekala jsem co se bude dít.Niall si přisedl a objal mě kolem ramen.Jeho vůně mě hypnotizovala a jeho oči přímo mámily.Začal jsem ho líbat,měla jsem na něj strašnou chuť.Niall mě líbal zpátky.Začala jsem mu šahat pod triko,jeho krásně vypracované břicho
mámilo.
"Ne Andy ne."-odstrčil mě.
"Stalo se něco?Dělám něco špatně.??"
"Ne jsi úžasná,ale je to moc rychlý."
"Dobře,promiň nebudu na tebe tlačit."-pohladila jsem ho.
Zpli jsme si film a koukali na telku v objetí jeden druhého.

2 komentáre:

  1. je moc.sa.my to paci dalsiu poprosim <3
    Budem sa podpisovat Kikina :-*

    OdpovedaťOdstrániť