streda 27. marca 2013

Anything Could Happen part 8

 Nunatka moje :33* citajte a zanechajte kometarik :DD
 
“Vážně?Jsem ráda,ty víš,že jsem tady pořád pro tebe i kluky.“
______________
„Harry,můžu tě ještě o něco poprosit“zvedla jsem hlavu abych na něj viděla.“Ano?“usmál se.“Potřebuju šaty,zajedeme do nějakého obchodu a pomůžeš mi?“poprosila jsem ho.“Tobě vždy a kdo asi pomůže líp než Harry Styles.“vzal mě za ruku a zvedl z houpačky.“Počkej co to je.“ukázal na malý nápis na houpačce „Budu tě milovat,navždy“ „Nevím“pokrčila jsem rameny,byla jsem tu skoro každý den a nikdy jsme se toho nevšimla.“Jdeme?“poklepal mi na rameno a ukázal na auto.“Jop“šli jsme k autu.Jeli jsme na Oxford street,prý tam má známou,která má pěkný šaty.Přijeli jsme k úžasnému obchodu,jen v té výloze byli šaty,z kterých se mi klepali kolena.“Ahoj Penny,potřebujeme šaty na tuhle slečnu.“postrčil mě k 'Penny',která mě hned táhla někam do poloviny obchodu a posadila na pohovku.Asi za 10 minut přinesla asi 10 šatů,který jsem si měla vyzkoušet.Podala mi první,byli modré,krátké a měli pěkný korset.Šla jsem do kabinky a oblíkla si je,no moc dobře jsem se v nich necítila.Vyšla jsem ven a šla k Harrymu,který ale hned zamával rukou a dal mi najevo,že ne.Asi půl hodiny jsem si vybírala šaty,ale žádný mi nepadli,Harry tam skoro usínal.“Andy,mám tu pro tebe jedny“přinesla naprosto dokonalý šaty byli černo béžové,byli naprosto dokonalý.Hned je vzala a šla s nima do kabinky.Oblíkla jsem si je a konečně se cítila pohodlně.Vyšla jsem z kabinky a šla k Harrymu „Wow,myslím že jsi našla to co jsi potřebovala,otoč se.“pokroužil prstem.Otočila jsem se jako princezna a on mě pozoroval.“Jako anděl“řekla Penny,“Bereš mi slova z úst“pousmál se Harry.“Bereme je“mrkl na Penny.Já se šla převlíknout zpátky do normálního.“Andy ještě tu mám boty a psaníčko,chceš je?“ukázala mi Penny strašně krásný doplňky.“No já už nebudu mít peníze na to“koukla jsem do peněženky,ve který jsem měla sotva na šaty.“Peníze?“zasmál se Harry a podal jí kreditku.“Nedělej to“zastavila jsem jeho ruku.“Hele stejně jsem ještě neměl pro tebe dárek“mrkl na mě a podal Penny kreditku.“Jsi blázen“bouchla jsem ho do ramene.On se jen zašklebil a podal mi 2 tašky.“Děkuju,ale nemusel jsi.“poděkovala jsem mu ale on opět nahodil ten jeho výraz.“Nech toho byla to zřejmost,musíš být ta nejkrásnější,škoda že tě neuvidí Niall“mrkl na mě.“Škoda“pokrčila jsem rameny a vyšla z obchodu.“Děkujeme Penny.“poděkoval Hazza před odchodem.Odvezl mě domů,on hned odjel musí ještě něco zařídit ohledně Párty.Hned jak jsem přišla mi volal Niall.“Ahoj lásko“zní tak úžasně.“Ahoj,už se mi stýská sweetheart“řekla jsem skleskle.“Promiň,že nebudu zítra s tebou.Až přijedu oslavíme to spolu lásko.“začal se omlouvat.“Neomlouvej se“ještě jsme spolu mluvili ale on musel jít.Oblékla jsem si domácí oblečení a udělala čaj.Šla jsem za tátou.“Tati?“vyrušila jsem ho z pozorování televize.“Ano,beruško?“otočil se ke mně a mile se usmál.“Nikdy jsi mi nevyprávěl o mamce,prosím řekni mi něco“opravdu mi oní nikdy nic neřekl,bojí se o tom mluvit,protože jí pořád miluje.On jenom pokrčil rameny a dál koukal na televizi,já jsem šla radši do pokoje.Už bylo pozdě takže jsem se osprchovala a šla spát.
Ráno,mě probudily paprsky sluníčka,které mi lechtaly moje tváře.Rychle jsem vstala a šla udělat ranní hygienu.Po umytí jsem běžela na snídani.“Všechno nejlepší,moje zlato“políbil mě na tvář táta.“Děkuju ti“objala jsem ho.“Pojď se mnou“vzal mě za ruku a posadil na gauč v obýváku.“Včera ten náš rozhovor,promiň nechci o tom mluvit.Mám tu něco pro tebe,tvoje mamka měla sen mít dceru,který by to dala na 20 narozeniny.“podal mi krabičku.Otevřela jsem jí a v ní byl zlatý řetízek s písmenem A,moje máma se jmenovala Amily.Vrhli se mi do očí slzy,které jsem ale nemohla zastavit.“To bylo její?“koukla jsem na tátu,kterému už tekly slzy na tváři.“Ano,její řetízek,který byl na ní už od našeho seznámení“utřel si slzy.“Tati,to je nejlepší dárek co mi kdy někdo dal.“objala jen ho tak strašně pevně,že jsem sama nemohla dýchat.“To je dárek od mámi ode mě máš tohle“podal mi obálku,ve které byli peníze.“Děkuju tati,ale nech si to“vrátila jsem mu obálku.“Ale to je pro tebe“chtěl mi jí dát zpátky.“Ne já dárek mám“odstrčila jsem obálku k němu a šla se nasnídal.S ledničky jsem si vzala mléko a polila jim cerálie.Volal mi Niall,který mě přál všechno nejlepší atd...Den uběhl celkem rychle,přišel večer.Oblíkla jsem si šaty,nalíčila a doplnila doplňky.Harry by na mě už měl čekat venku v autě.Sešla jsem schody a šla za tátou.“Ooo,vypadáš jak tvoje máma“stoupl si a šel ke mně.Já se jen usmála a dala mu pusu na tvář.Vyšla jsem z domu,před domem byla limuzína.Na ní jsme se nedomluvili,domluvili jsme se jenom na autu.Šla jsem k ní,dveře mi otevřel zvláštní řidič měl přes sebe roušku.Sedla jsem si do ní,nikdo tam nebyl.“Kam to bude?“otočil se na mě řidič a sundal si roušku.“Nialle!!!!“dala jsem mu pusu přes zábrany.“Jedeme?“mrkl na mě.“Ano.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára