piatok 1. marca 2013

I need you but you don"t need my part 1

Hovori sa ze ked niekoho milujes nie je co riesit ha a to  je ten tazky problem ktoremu nevie nikdo na klb
ked niekoho milujes praveze riesis take nepodstatne malickosti alebo detaili ze mas z toho aj hlavu v kybli no moj pribeh
zacina jedneho uprsaneho londynskeho dna ale radcej zacat od zaciatku :DD
Takže som Laura Winthonosova mám 15 rokov pochádzam zo Slovenska a moji rodicia zomreli... mozno raz poviem preco ale zatial je to so mnou tazke
po smrti rodicov a mojej milovaniej sestri som ostala sama  teda skoro som mala  len tetu z Anglicka ktora si ma k sebe zobrala ale o 3 roky nato tiez umrela
hej vtedy som uz mala sice 18 ale este nebol ten datu chapete je maj a narodky az v juni :D no co uz tak som zatial bola v decaku ked som dovrsila 18 z decaku ma
doslova vyhodili na ulicu az na to ze som zdedila vsetko po tete aj mojje rodine ale mama s ockom  asi nevedela pisat zavete bolo tam ze az ked
 dovrsim 19 rokov budem mat narok keby sa daco stalo. cize keby umreli morbydne povedane :(
takze som ostala fakticky bezdomovec s 3 bytmy a jednym domom ktore su sice moje ale nie  su je toto demokracia?? ...
Ja si myslim ze nie je a ak je tak je to birokracia xD
no nic tak som tu z
Laurinho pohladu: bola uprsane londynske rano pridala som sa k partii bezdakov mala som zo sebou nejake peniaze na jedlo a dake
veci z decaku co som si rychlo vzala  v bruchu my hrali bubenici a a bolo my zle napadlo am ze je to len jeden den co ma vyhodili tak ze v podstate
este nesmrdim a nevyzeram ako 100% bezdak :DD ja wiem robým že je mi to jedno ale neni to tak no nic oblecem si na verejních WC čisté trčko a idem do Nando"s
ked som zastala pred tim fast foodom (newm ako sa to píše xD ) boli tam dievcata a vnutri asi chalani predpokladam kricali daco ze Hazzaaa we love you a ze 69
no to som vobec nepochopila preco  ho spajaju s tym 69 xDD no mozno to zistim jeden vnutri a tusim podla toh co vraveli to bol Niall tak sa na mna pozrel ale tak
divno ze som myslela ze odpadnem oči mal ako ligotajúce sa more a vlasy pekne no nič ak ho stretnem este niekedy budem mu vraviez že blondiačik xD
sla som uz dovnutra lebo by som  zomrela no na moje stastie sa pohly aj objekti ktore boly obkolesene dievactamy na tom som sa naramne zabavala pristupila som
k kase a pozrela kolko mam libier a penci sporila som si tak som mala okolo 138 a dake drobne tak som si dala jeden big mac menu a zaplatila sadla som si do najvecieho
a najvzialenejsieho boxu pretoze priam  neznasam ked sa na mna niekdo kuka ked jem a na moje stastie hadajte co sa stalo.. akurat som  zakusla do svojho bic macu ked ma
zrazu niekdo potlapkal po pleci stal tam...

6 komentárov:

  1. Je pekny pribeh :D dalsiu poprosim :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Dianka :) píšeš dobre vážne je to pekné :) vidno, že sa snažíš, ale skús do toho troška dať aj diakritiku , neber to v zlom, nemysli si, že ťa tu chcem poučovať alebo tak, ale s mäkčeňmi a dĺžňami by sa to ozaj čítalo lepšie, vážne ťa nechcem nahnevať alebo tak, pokračuj v tom čo robíš, na to, že je to začiatok, je to super, držím ti palce s písaním, nech ťa to baví ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem no naozaj ma to velmy baví a verím že by sa to určite čítalo len ja mam taku poruchu dizlexsiu a dizgrafiu ale nechcem startit to ze ma to baví budem sa snazit a beriem každý názor a to ma potom poosúva dalej a dalje strašne ti dakujem za tovju kritiku pretože aj to treba a som rada že to čítaš a určite budem aj kvoli tebe sa snažit písat bez chýb :D

      Odstrániť
    2. prepáč, to som ozaj nevedela :) teraz to chápem, teraz sa cítim ako sprostá, naozaj som ani len netušila :/ ak ti to robí problém tak píš bez diakritiky ja myslím, že baby, ktoré čítajú chápu :) :*

      Odstrániť
    3. Nie to vobec nevadi nemala si to odkila vediet :D a som rada ze citas :D inak dak my este kometariky na ine casti ? :D

      Odstrániť