piatok 8. marca 2013

Anything Could Happend part 5

Part 6.(Koment a like potěší)
Zapli jsme si film a koukali na telku v objetí jeden druhého.
___
Niall krásně voněl a já byla jako v pohádce.Film skončil a my šli do postele.Na sebe jsem si vzala jeho triko a Niall spal jenom v trenkách.Lehla jsem si k němu a on mě objal.
"Andy?"-pošeptal mi.
"Ano?"
"Jsem rád,že jsem tě našel.Možná je to brzy ale já tě Miluju."-řekl už v polospánku a hned usnula,ale mě to pořád nedalo.To co mi řekl,bylo strašně nečekaný ale strašně krásný.
"Taky tě miluju."-pošeptala jsem do tmy a usla.
Ráno jsem vstala dřív než Niall,tak krásně spal,že mi to nedalo.Na stolku m ležel foťák,hned jsem ho začala fotit.Je tak sladký když spí.
"Hej"-vybafl na mě a leknutím spadla na zem.Niall vubuchl smíchem a já taky.
"Blbče!"-křikla jsem na něj.
"Cože?"-tvářil se naštvaně.Vstal z postele,přehodil mě přes ramena a nesl do sprchy.
"Nialle!!"-křičela jsem a strašně se smála.Odnesl mě do sprchy a zatáhl závěs.Drsně mě přitiskl k stěně a koukal mi do očí.Zhluboka dýchal a opřel svoje čelo o moje.
"Jsi tak krásná."-pošeptal mi.Začala jsem ho líbat,válka našich jazyků byla jako 3.světová.Motýlci v břiše mi lítali sem a tam,Niall mě pohladil po stehně a mě naskočila husina.
"Nialle,ale říkal jsi že je moc brzo."-šeptala jsem mezi polibky.Nic neřekl a pokračoval dál.Zapl sprchu a na nás padali horké kapky vody.
"Hej vy dva!"-odtáhl závěsi Louis.
"Hej Nialle,schlaď se radši."-ukázal na jeho bouličku.
"Zabiju tě."-naštval se Niall,a Louis se zasmál.Já tam stála červená jak rajče a nevěděla co dělat.
Louis odešel a já se šla obléknout.Potom jsem šla rovnou do kuchyně kde se všicni ládovali pizzou.
"A co tu vlastně děláte takhle ráno?"-zeptala jsem se
"Přišli jsme na snídani k bráškovi."-řekl Harry.
"Aha"-zasedla jsem ke stolu a vzala si kus pizzy.
"Dáme flašku?"-řekl Harry.
"Jooo!!"-začali křičet všichni.
"Bože."-následovala jsem je do obýváku.
Sedli jsme si do kroužku a Zayn donesl prázdnou láhev od vína.
"Točím"-chopil se lahve Louis.Zatočil sní a padlo to na mě.
"No dám ti pravdu,jsi ještě panna?"-řekl mi.Já se koukla na Zayna,který hned sklopil hvalu a koukal do země,Niall nás pozoroval a měl nechápavý výraz.
"Promiňte musím se napít."-radši jsem šla do kuchyně aby se nerozbrečela.Opřela jsem se o linku a zhluboka dýchala.
"Andy,stalo se něco?"-pohladil mě Harry po zádech.
"No je to jedno."
"Není!"-řekl vážně.
"No ta otázka....mám stím špatný zkušenosti.Když jsem přišla na střední školu,tak tam bylo fotbalové mužstvo,byli tam krásní kluci ze třeťáku.Byl tam hlavně Brad,kterého chtěla každá holka na škole.Zaynovi se nelíbilo,že se mi líbí,říkal,že je to tupí sportovec a já mám na lepší.ALe já jsem byla jako zaslepená,nikdy jsem ho neposlechla a pořád doufala,že si mě Brad všimne,ale nestalo se byla jsem taková šedá myška,kterou nikdo nevnímal.Jednou jsem se se Zaynem hádala u skříněk a kolem nás prošla Denisa ta co je nejlepší kamarádka jeho holky,a samozdřejmě mu to potom řekla.Brad se na mě pořád usmíval a mrkal,brala jsem to strašně vážně a myslela jsem si ,že se mu líbim.Když měli zápas tak jsme tam se Zaynem šli,fandila jsem mu a křičela jeho jméno.Když skončil zápas Bradův kamarád mi řekl,že mě chce vidět,že je v tělocvičně.Já blbka jsem tam šla,byla tam taková malá budka pro učitelé,kde byli míče a všechny pomůcky k tělocviku.Na dveřích byla ceduka na které bylo "Pojď dál Andy." otevřela jsem dveře a viděla Brada.On zavřel dveře a přimáčkl mě ke zdi,prostě mě znásilnil,bylo to tak nepřijemný.Zayn mě našel potom ale už bylo pozdě,neřekla jsem to nikomu nechtěla jsem aby mě někdo litoval...."-slzy mi tekli po tváři.Harry mě objal.
"Jsem tu pro tebe vždy,musíš se stím vyrovnat jako já se musel vyrovnat s tou nejtežší věcí."-koukal mi přímo do očí.
"Jakou."
"No tou,že ta nekrásnější holka,do který jsem se zamiloval je s Niallem."-usmál se a pomalu odkráčel.Já tam pořád stála a koulala do blba.'Opravdu to řekl?Jak to myslel?'honilo se mi hlavou spousta myšlenek.
"Lásko děje se něco?"-přišel Niall.
"Ne všechno je v pořádku."-pohladila jsem ho po tváři.Niall mě objal a dlouze políbil.Potom jsme šli za klukama.
"Heleee,a kdo to má za týden narozky?"-křičel Zayn.
"Kdo?"-ptal se Harry.
"Přece naše ANDY!"-křičel.On si vzpomněl,je to milý.
"Vážně,bude ti 20?Počkej ty máš narozky 29.srpna?"-ptal se Louis.
"No"
"Niall má 13.9,hned za 2 týdny,budeme pařit!!"-řekl,teda spíš vykřikl.
"Nevím jestli to chci slavit."-řekla jsem a koukla na ně.koukali jako kdybych byla nějaká z psychiatrie.
"Neee,20 je jenom jednou za život.Ožereme se."-objal mě kolem ramen Zayn.
"Fajn."-mrkla jsem na ně.
"Sakra!"-řekl Niall.
"Co se stalo?"
"Po zítří jedu Irska a budu tam do 12.září."-zasmutněl.
"To nic lásko zvládnem to,až přijedeš oslavimě tvoje i moje narozky fajn?"-políbila jsem ho a uklidnila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára