sobota 9. marca 2013

Anything Could Happen part 6

"To nic lásko zvládneme to,až přijedeš oslavime tvoje i moje narozky fajn?"-políbila jsem ho a uklidnila.
_____
"Lidi,už půjdu."-řekla jsem a šla se loučit s Niallem.
"Miluju tě."-pošeptala jsem mu do ucha.
"Já též."-sladce a něžně mi zašeptal do ucha.
Objala jsem všechny naposledy a rozhodla se odejít.Vzala jsem si věci a šla se obouvat.
"Odvezu tě."-přiběhl Harry.
"Fajn,za to tě pozvu na kafe myslím,že si musíme promluvit."-pohladila jsem ho po rameni.Jeho oči se jako by rozjásali,vzal si klíče a šel se mnou.Otevřel mi dveře od auta jako pravý gentelman.Nastoupila jsem do auta a čekala až nastoupí Harry.Někomu volal,asi nějakému kamarádovi.
"Volal mi Ed."-nastoupil do auta.
"A?"-nastartoval auto.
"No půjde s námi,musíme domluvit Niallovu a tak trochu tvojí oslavu."
"Fajn."-uvidím Eda fajn,je to člověk kterého jsem poslouchala už od začátku a teď s nim jdu na kafe.
"Děje se něco vypadáš rozrušeně."-koukl na mě Harry.
"Ne,je mi fajn."-usmála jsem se a radši otočila k okýnku.Přijeli jsme ke kavárně,byla luxusní.Měli tam samostatné kabinky a my jsme měli taky svojí.
"Ahoj Ede,to je Andy."-šla jsem k němu a potřásla rukou,byl dokonalý,lepší než na videích.Objednala jsem si latte a kluci presso.Chvíli jsme řešili oslavu a potom kluci začali dělat blbosti.No když se setkají Hazza a Ed je to něco.
"Andy tak ty chodíš s Niallem?"-tato otázka mě trochu zaskočila.
"No ano.""Miluješ ho?“
"No cítím k němu něco a ..ano..Miluju ho."-Harry sklopil zrak a byl zticha.Nastalo velké trapné ticho."Hele já jdu kluci,mám to kousek alespoň se projdu."-vzala jsem si kabelku a vyšla ven.Venku pršelo,paráda budu jako zmoklá slepice.Ale mám to jenom pár bloků.Šla jsem rychlím krokem,byla jsem mokrá až na kost.Domů jsem přišla a hned se převlíkla,táta seděl na gauči a sledoval fotbal.
„Užila jsi si to?“-mrkl na mě.
„Tati ano užila.“-prokroutila jsem panenkami a odešla do pokoje s čajem v ruce.Byla mi strašná zima.Pořád jsem se klepala a nemohla nějak zahřát.
„Tati!!!“-volala jsem ho.
Asi chvilku byl u mě.
„Děje se něco?“-
„Není mi nějak dobře,najdeš teploměr?“-zamotala se mi hlava.
Asi za 5 minut přiběhl taťka s teploměrem.Dala jsem si ho pusy a čekala.Uběhly 3 minuty,vyndala jsem teploměr.
„Paráda 39,4!“-podala jsem teploměr tátovi a zachumlala se do postele.
„Jdu do lékárny,vypij ten čaj a oblékni si něco teplého.!“-nařídil mi a odešel.Udělala jsem všechno podle jeho pokynů.
*zvonek telefonu*
„Ano Nialle?“
„Ahoj,beruško už jsi doma?“
„Ano jsem a zmokla jsem,mám 39 teplotu.“
„Hned jsem u tebe.“-zavěsil,asi se lekl.Přišel táta a přinesl mi spoustu prášků a sirupů.
Po něm do pokoje vletěl Niall.
„Co se stalo?“-šla jsem ho obejmout ale zamotala se mi hlava a už si nic nepamatuju.

2 komentáre: