utorok 5. marca 2013

Anything Could Happend part 1

Part 1.
"Hej Andy,pospěš si"-křičela Beth.
"Ale už jdu"-do upravila jsem se a mohla vyrazit.Dneska jdeme na nákupy,potřebuju něco na sebe,zítra je ples a nemám na sebe žádné šaty.
"Konečně"-přešlapovala z nohy na nohu.
"No jo pořád!Tati jdeme!"-křikla jsem na otce,který byl upřený u obrazovky.
"užij si to"-zamával mi.
Nasedli jsme do taxíku a jeli do centra.Je tam úžasný nákupák se spoustou obchodů.Pomalu jsme procházeli všechny obchody,nic moc se mi nelíbilo.Potom jsem uviděla obchod kde ve vitríně byli krásný,no prostě dokonalý šaty.Čapla jsem Beth a běžela do obchodu,jsem jak malý dítě ale což už.Šla jsem k těm šatům,no stáli hodně,ale já si vydělávám sama takže se nemusím bát,že budeme hladovět s tátou.
"Zayne tady jsou!"-křičel někdo zamnou.
Než jsem zaznamenala jméno Zayn tak bylo pozdě.
"Andy?"-řekl někdo za mnou.Nesměle a pomalu jsem se otočila.No jeho bych poznala kdekoli,byl jenom trochu víc potetovaný a hlavně upravený jak se má.
"No...Ahoj"-řekla jsem potichu.
"Co tu děláš?"-zeptal se mě.
"Bydlím tu,aha promiň ty jsi nevěděl.Vlastně jsi se nikdy nezajímal ani nenapsal."-sykla jsem a otočila šla jsem rovnou k šatům.Byla tam u nich nějaká holka nejhorší bylo,že držela mojí velikost a byli poslední.
"Sakra"-klela jsem trochu nahlas.
"Stalo se něco?"-byl zase u mě.
"Ne,nezajímej se ty to umíš."
"Ale Andy,nech mě to vysvětlit."-prosil.
"A co vysvětlit,to že jsi byl můj nejlepší kamarád a 2 roky se neozval?To mi nemusíš vysvětlovat."-byla jsem naštvaná,že dělá jako by se nic nestalo.
"Vyrostla jsi."-usmál se.
"Jsou to víc než 2 roky."-sklopila jsem zrak.
"Andy,promiň.Na X Factoru nám dali nový čísla.Nechtěně jsem vyhodil starou kartu a v telefonu se mi nic neuložilo.Před rokem jsem tě hledal v Bratfordu ale nebyla jsi tam.Mamka mi řekla,že jste se odstěhovali do Londýna.Potom jsem měl turné a..."-trochu zesmutněl.
"Nech to být."-nuceně jsem se usmála.
"Ne počkej,dneska večer bude party u mě doma.Budou tam kluci z kapely a naše holky.Přijď prosím."
"Dobře"-dala jsem mu adresu.
"V 7 jsem u tebe"-mrkl na mě a já šla za Beth.
"Jdeme jinam."-vzala jsem jí za ruku a táhla pryč.Nakonec jsem našla šaty,které jsem chtěla.Byli takový fialový,krátký a lemovaný kamínky.Domů jsem přišla v 5.
"Ahoj tati"-dala jsem mu pusu.
"Ahoj zlatko."-mrkl na mě.
"Tati potkala jsem Zayna."-sklopila jsem zrak.
"Opravdu?jak se má?"-naskočil mu úsměv.
"No fajn dnes mě zve k němu domů na párty,můžu?"-v hlavě jsem si ale přála ať mi to zakáže.
"Andy je ti 19,můžeš to víš že ano"-usmál se.'Sakra'-řekla jsem si.
No nic nenadělám musím tam jít,šla jsem do pokoje a vybírala co na sebe.Nakonec jsem si vybrala pruhovanou sukni a tmavě modrý svetřík.Doladila jsem to stříbrným náramkem,oranžovým psaníčkem a oranžovými lodičkami.Nerada se líčím,jen řasenka a linky.Bylo už půl 7.Šla jsem dolů k tátovi,po schodech jsem zaslechla jak se s někým baví.
Šla jsem do obýváku a zahlédla tátu a Zayna.
"Nebyli jsme domluveni,že přijedeš v 7?"-zeptala jsem se ho.
"No chtěl jsem mluvit s tvým tátou,sekne ti to."-mrkl na mě.
"Dík."-usmála jsem se a šla do kuchyně pro pití.
"Děje se něco?"-přišel tam Zayn.
"No je mi to divný,že jsem tě neviděla 2 roky a teď jsi tady a..."-snažila jsem zakrýt svojí nervozitu,bere mě za svojí kapelou,a hlavně za Niallem.Strašně se mi líbí ale neviděla jsem ho doopravdy,nebo jsem sním nikdy nemluvila,třeba je to děvkař nebo je to nějaký blbec,ale vypadá krásně a dokonale.
"Andy,odpusť mi měl jsem toho dost a ty to víš,na tebe jsem nikdy nezapomněl,to a ni nejde."-obal mě,voní dokonale ale i po cigaretách.
"Kouříš jo?"-udělala jsem uraženou.
"Ale.."-šťouchl do mě a začal se smát.
"Dobře tak jdeme"-řekl mi a táhl mě z domu.
"Ahoj tati!"-křikla jsem mu a poslala pusu.
"Užij si to."-zamával mi.
Dojeli jsme tam za půl hodiny bydlí trochu dál ode mě.
Přijeli jsme k dokonalé vile.Zayn mi pomohl z auta a vedl mě ke dveřím,byla jsem opravdu nervní.
"Ahoj lidi!"-křičel Zayn.
"Ahoj,kdo to je?"-vykoukl Harry za ním i ostatní.
"To je Andy moje nejlepší kamarádka známe se už od 5 let."-představil mě.
"Jo?Ta Andy kterou jsi tak hledal?"-řekl Louis.
"No."-mrkl na mě Zayn.
"Kdo to je?"-objevili se 3 holky.
"Andy."-řekla jsem.
"Perrie,Eleanor a Danielle."-představil mi je Zayn.
"Já vím Zayne."-mrkla jsem na něj.
Šli jsme do kuchyně kde byl tvůj plný jídla,mám hlad takže jsem hned zasedla a pustila se do jídla.
"Ty jsi jak Niall"-začal se smát Louis.
Koukla jsem se na Nialla,který byl úplně červený.
Niall seděl vedle mě.Bylo to fajn ty 'nenápadné doteky nohou nebo rukou'.Vím že je to rychlí ale nedá se to,táhne mě to k němu čím dál tím víc.

 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára