streda 27. marca 2013

Anything Could Happen part 7

Babyy prepacte ze som tu dlho nebola nedalo sa skola ma zabijala doma do 22:00 ucit a este ulohz sorry :((((  nebojte sa vsetkon napravim budem sa vam teraz venovat viac omnoho 
a inak navstevnost stupla na 334 aaa som radaa :DD  tak s nechajte si chutit :33* 
plusk kometarik ma vystreli na mars :33* 


Probudila jsem se ve svojí posteli,s kapačkou v ruce.“Zalto už jsi vzhůru“vešel táta do 
místnosti.“C-c-co se stalo?“bolela ma hlava a cítila jsem se slabě.“No máš slabou imunitu,byl tu doktor dal ti kapačku ,večer ještě příjde tě zkontrolovat.“pohladil mě po čele.“kde je Niall?“neviděla jsem ho v místnosti.“No odjel,musel prý na letiště ale když přijede domů tak ti zavolá.“usmál se.“Děkuji ti tati,volaj jsi do práce,zítra bych měla jít správně do práce,ale asi nemůžu no.“zavtípkovala jsem ,teda spíš snažila.Táta odešel mi udělat čaj a já si zapla film.Táta zachvíli přinesl čaj a zase odešel do práce.Já se nudila a navíc skoro nemohla hnout.“Je tu někdo?“slyšela jsem někoho dole.“Já jsem v pokoji.“křikla jsem zpátky.Slyšela jsem kroky po schodech,dveře se otevřeli a v nich stál Harry.“Promiň Andy,můžu za to já.“pžiběhl ke mně.“Ale za co?“překvapilo mě to.“Já tě neodvez domů a pustil tě jít pěšky.“sedl si na postel a chytil mě za ruku.“Bylo to moje rozhodnutí,můžu za to já,že jsem si nezavolala taxíka“uklidnila jsem ho.“Skouknem nějaký film?“navrhl mi.“Ok,komedii prosím dramat mám dost.“usmála jsem se na něj.“Můj otec je šílenec?“šibalky se usmál.“Fajn“donutilo mě to ke smíchu.Koukali jsme na film,byli tam strašně vitpné momenty a taky erotické utěch jsem se červenala jako 15letá holka.Kdyby tam nebyl nebyl Harry tak bych se tak nečervenala.“Je ti něco?“usmál se.“Ne nic“.Kaoukali jsme na něj a pořád smáli,Harry je strašně pohodový člověk,můžu mu říct všechno je to moje opora.“Děkuju ti“koukla jsem na něj.“Za co prosimtě?“koukal velmi udiveně.“Za to,že jsi tu se mnou.“usmála jsem se na něj.Chvíli na mě jsen tak koukal ale potom se začal přibližovat,jeho rty byli blíž a blíž.Uhla jsem,co jsem měla dělat,miluju Nialla.“Promiň,jdu ti udělat čaj.“vzal můj hrníček a šel ven z pokoje.'Nechci nikomu ubližovat,ale ono je to všechno tak těžký'.Harry přišel a vruce měl tácek,na tácku měl topinku s marmeládou a čaj.“Budu tě lěčit jako mě máma,topink a čaj.“usmál se a na postel položil tácek.“Mm,děkuju.“mrkla jsem na něj a pustila se do jídla.Harry mě pozoroval a mě bylo trapně.“Děje se něco?“zasmála jsem se.“Ne jen jsi tak roztomila když se chováč jak Niall“usmál se.Pokračovala jsem dál v ladování,asi mi je líp,protože mám opravdu nějaký hlad.“Héééj,je tu někdo?“opět někdo křičel ze zdola.“Jsme tady“řekl Harry.Za pár vteřin do dvěří vletěl Zayn a skoro mě povalil jak mě objal.“Jsi v pořádku?Co se stalo?Už sama v dešti nikam nepůjdeš jr ti to jadný!“choval se hůř jak můj táta.Já a Harry jsme vybuchli smíchem.“Je mi už líp“s plnou pusou jsem mu odpověděla a pohladila na tváři.“Ty se směješ a mě málem trefil šlak.“zasmál se.“A co vy dva tu vůbec děláte?“kouk na nás.“Harry sem přišel mi pomoct,udělal mi oběd.Koukali jsme na film.“ Zayn se koukl na Harryho a ušklíbnul ale potom se začal smát.Skoro mám narozeniny musím být zdravá abych mohla zapařit.Škoda,že tu nebude Niall ale musím ho tak ypochopit s rodinou se nevidí často.“Volá tiněkdo“podal mi telefon Zayn.“Ano?Nialle?“konečně zavolal a slyším jeho hlas „Lásko jak se cítíš?Musel jsem odjet promiň.“ „Je to dobrý neomlouvej se,já se mám dobře.Užívej si to tam.“ještě chvíli jsme si povídali ale já musela končit.“Hele Andy já už půjdu.“objal mě Harry a odešel.“Stýská se ti?“koukl na mě Zayn.“Po Niallovi určitě!“sklopila jsem zrak.“Nebuď smutná,on se skoro vrátí.“.Co bych bez něj dělala nevím,nejlepší kamarád,teda spíš je to bratr.Skoukli jsme asi 3 filmy,potom Zayn odešel a přišel táta.“jak se cítíš zlato?“přišel ke mně táta.“Už líp,kluci mě trochu rozveselili“usmála jsem se.Chvíli jsme si povídali a potom přišel doktor,sundal mi kapačku a dal nějaký prášky.Prý je mi už líp a skoro budu jako rybička.
Asi za 4 dny jsem už byla v pohodě.Niall je v Irsku,skoro pořád si voláme.Harry ke mně moc nechodil už a Zayn byl u mě pořád.Dnesku jdu zařizovat oslavu.Chci jenom objednat nějaké jídlo a pití,bude to u Harryho doma.Vyšla jsem z domu,Harry už čekal v autě,dneska jedeme objednat to jídlo.“Ahoj“nastoupila jsem do auta.“Ahoj kočko,tak jedeme?“nastartoval auto a mi vyjeli.Jeli jsme do restaurace a objednali zákusky,nebudu dělat nějakou extra oslavu.Dort jsme neobjednávala prý to zařídí Zayn.“Už jsme dlouho nebyla na jednoum místě,pojedeme tam?“koukla jsem na Harryho.“Jedeme a kam?“ „Na hřiště u Tesca“mrkla jsem na něj.Za 10 minut jsme tam byli.Šla jsem hned na svojí houpačku,Harry si sedl na vedlejší.“Máš to tu ráda?“pozoroval mě jak se zlehka houpu.“Moc.“Harry vstal a šel k houpačce začal mě jemně pohupovat.“Rád s tebou trávím čas,uklidňuješ mě víč to?“usmál se na mě.“Vážně?Jsem ráda,ty víš,že jsem tady pořád pro tebe i kluky.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára