nedeľa 3. marca 2013

I need you but you don"t neede my part 2

Stál tam nejaký  chalan kučierky  mu padali na tvár a jeho krásne modro-zelené oči sa do mna  vpíjali
ked som sa spametala všimla som si ze za nim stály nejaké 3 dievčatá a ti objekty čo som si všimla xDD . Tak sa my predstavili a ich mena my daco hovorili dokonca ten Niall  a Harry ma aj objali a pootm na seba zazerali xD o co im šlo ??   No nič ked sme sa predstavili tak my dali otázku či si ku mne možu sadnút a ja som neváhala povedat nie :D boli  velmy milí tak sme sa rozprávali o hocičom ale ked prišlo na rodino tak my došlo zle a na tvari sa my robyli malé slzné kanáliky. Hned si to všimly cheli odbočit od témy ale už bolo neskoro. Zasiahli moju najtemnejšiu stránku a vtedy som sa nekontrolovatelne zozplakala a utiekla som odtial pre pocula som za sebou len Laurááá kam ideš čo sa stalo a Harry ma dobehol predsa len bol chalan no nie ?? :D vtedy ssa my strašne zatočila hlava a podlomily sa mi kolená padla som na zem a viac som mala okno uobudila som sa v nemocnici  čo sa to do pekla stalo ?? Bola som sama v izbe a nikdo tam nebol až sa otvorili a boli tma ony ty chalani co som stretla v Nandoˇs. ach keby vedeli že nemám kam íst :( no došli za mnou a zacala som sa pýtat čo sa so mnou stalo ale nikd my nechel nic povedat len setrička sa rozpraval len s nimy a z iyh výrazov tvare som nepocítila nič pekné ach jaj co sa to zasa stalo .....Isiel za mnou Harry a to čo povedal my vyrazilo dych .

Tak co si o tomto príbehu myslíte a čo jej asi Hazza povedal ?? Pači sa vám to aspom trochu a nejake kometáre či to dakto cita napiste aby som vedela či nepíšem len pre seba :D


2 komentáre:

  1. super !!! xD hezky pribeh ! XDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jezííís strasne dakujem :DD brutelna stastna :D ze to citas chces dalsiu cast ? :DD dufam ze tu po case bude aj viam komenarikov a strasne dakujem :DD

      Odstrániť