streda 15. mája 2013

Anithing could Happen part 22

„Překvapení!!!!!!“vyskočili všichni když jsem vešla dovnitř.
___
Byli tam všichni,všude samí balonky a konfety.
„Děkuju.“objala jsem každého,stýskalo se mi po každém.Nebyla to party hard,byl tam dort a nějaký džus.Připadala jsem si jako na dětské oslavě.Chvíli tam ještě byli ale potom všichni odešli,musela jsem si lehnou bolela mě hlava.Lehla jsem si v ložnici na postel a přemýšlela,jak to bude dál.Malý Hazza pobíhal po pokoji a nemohl se mě natěšit.Usmála jsem se na něj a zavřela oči.
****
Probudila jsem se brzy ráno,což mi připadalo divný,že jsem prospala skoro celý den.
„Ahoj“zdravil mě Niall,který stál ve dveřích koupelny.
„Dobré.“usmála jsem se a protáhla si ruce.Musela jsem vstát a jít do koupelny,bolely mě pořád žebra ale to by mělo přejít.Vykonala jsem ranní hygienu a šla od kuchyně.Na stole byla připravená snídaně a u ní lísteček.“Promiň,musel jsem do studia dnes večer letíme do Ameriky,až příjdu půjdeme někam ven.PS.Miluju tě.-N xxx“ usmála jsem se do lístečku a posadila se za stůl.V hlavě se mi pořád honily myšlenky co tu bude bez něj dělat.Bude 2 měsíce pryč,přijedou až na premieru svého filmu.Snědla jsem všechno co bylo na talíři a šla k televizi,něco jsem si zapla a zachumlala se do deky.
„Vstávej snílku“probudili mě jemné polibky na krku.
„Mmmm,ahoj.“políbila jsem ho.
„Tak pojď vyrazíme mám toho hodně na dnešek,a neboj se náročný to nebude.“mrkl na mě a já se šla obléknout.Vzala jsem si šaty,kabátek a nějaké balerínky.Namalovala jsem se a vlasy si dala do drdolu.
„Vypadáš skvěle.“usmál se na mě Niall,který mě bedlivě pozoroval.Usmála jsem se na něj a dala mu pusu.On mě chytil za ruce a vedl ven z domu.Venku bylo pěkné sluneční počasí.Šli jsem nejdřív do Nando's kde jsme se najedli a potom se jen tak procházeli po centru Londýna.Cítila jsem se vedle něj jako princezna,každý si nás fotí a prosí o podpis,příjde mi to ujetý ale co nadělám.
„Pojď“popadl mě za ruku a táhl ke stánku kde prodávali zmrzlinu.Koupil nám každému po 2 kopečky.Potom spatřil balonky,koupil mi jich asi 20,myslela jsem,že uletím.
„Ještě něco.“vyndal z kapsy malou krabičku.Pomalu jí otevřel,byl tam krásný řetízek.Zapl mi ho a jemně políbil na krk,cítila jsem jak se mi v krvi objevuje adrenalin.Rukama mi hladil moje ramena.
„Miluju tě“pošeptal mi,mě se zastavil svět.Měla jsem chuť zastavit to a přejíždět tuhle chvíli pořád dokola.
„Já tebe víc.“otočila jsem se k němu čelem a dlouze políbila,vůbec nám nevadilo,že si nás fotilo spousta lidí,byli jsme jako unešení a nikdo nám nevadil.Jeho sladký úsměv byl tak neodolatelný,podlomovali se mi kolena a já lítata někde v oblacích.Ten pocit,který zažívám s ním je neskutečný.
****
„Máš je opravdu zavřený“vešli jsme asi k nám domů,ale on mi nedovolit otevřít oči.Zamkl dveře a vrátil se ke mně,zakryl mi oči rukama a vedl někam dál.Cítila jsem úžasnou vůni a příjemné teplo.
„Můžeš“odkryl mi oči.Otevřela jsem je a žasla nad tou krásou,všude svíčky,které tvořili krásnou romantickou atmosféru.Na stole ležela mísa s jahodama a hned vedle ní s čokoládou.2 skkleňky,vedle kterých stálo dokonale vychladlé drahé šampaňské.
„To je pro mě?“otočila jsem se k němu.
„Všechno je pro tebe a hlavně já.“pevně mě objal,jeho vůně mě mámila a já byla jako zdrogovaná.Trochu se mi klepali ruce s té nervozity ale to přestalo hned jak otevřel flašku a nalil mi šampus.
„Chci abys věděla,že budu za tebou jedit jak vejvíc to půjde.Miluju tě a můj telefon bude vždy při mně.“dal mi do úst jahodu.
„Miluju tě,doufám,že si to tam užijete vím,že to bude náročné ale ty to zvládneš.Budu na tebe čekat.“dala jsem mu taky jednu.Takhle jsme se krmili ještě nějakou dobu,ale potom mě Niall chytil za ruku a vedl do koupelny.Byly tam taky všude svíčky a krásná atmodféra.
„Za 3 hodiny odlátávám,chci to strávit jen a jen s tebou.“pomalu mi svlékal oblečení a koukal přímo do očí.Tělo se mi chvělo a já nedokázala nic říct.Pozorovala jsem ho jak se svléká.Vzezli jsem do vanny a relaxovali.Ležela jsem mu na hrudníku a jemně si pohrávala s pěnou.
Po koupely jsme se přesunuli do ložnice kde jsme to trochu rozjleli naposledy.
***
„Máš určitě všechno?“balili jsme do auta.
„Ano lásko.“políbil mě.
„Tak jedeme.“nasedli jsme a vyratili do letiště,celou domu mě držel v objetí a nechtěl pustit.Když jsme přijeli tak nám nedali vystoupit fanynky,ale ochranka nám pomohla a mi jsme se vydali za ostatníma.Byli tam všichni jen El ne,má totiž školu.Každého jsme objala a dala pusu.Každý mi bude chybět.
„Tak papá lásko.“už byl na schodech a mířil do letadla já,Pezz a Dani jsme mávali jak oživot.Pro ně to bylo asi normální ale pro mě ne,jsem tu teď sama táta je v Austrálii a Niall bude v Americe.Posíla jsem mu pusy a koukala jak letadlo mizí v oblacích,moje emoce daly o sobě vědět.Z očí se mi dral vodopád slzy,které jsem nemohla udržet.Chtělo se mi ječet a vzlétnou za ním.
„Andy,pšš on se vrátí.“objala mě Dani.Pomohli mi se uklidnit,nakonec jsme šli na kafe.Neměla jsem náladu na nic ale musela jsem to vydržet.
***
Už je to nějaký ten týden co tu jen tak sedím a nudímse,kromě Hazzy mě moc nikdo nenavštěvoval.Volám si s Niallem každý den,táta mi volá jednou za 3 dny,má se strašně dobře a jsem za něj velmi ráda.Majitelé našeho starého jsou velmi fajn,narodila se jim dcerka a někdy k ním chodím.Velmi si rozumíme.
Vstala jsem s vemi hnusným pocitem,v žaludku mi něco vřelo a chtělo to ven.Ani jsem se nestihla normálně probudit a hned běžela k záchodu.Motala se mi hlava a bylo nehorázně špatně.
*Klepání na dveře*
Šla jsem otevřít,byla tam Ember (paní co pronajímá náš dům).
„Ahoj.“pozvala jsem jí dál.
„Přišla jsem tě navštívit,vypadáš zle.“prohlížela si mě.
„No od rána zvracím a je mi divně...“
„Nejsi náhodou....“zamyslela se a mě to zarazilo.
„Ne to ne ní možný,to nebude to.“zasmála jsem se i když jsem dobře věděla,že to pravda nejspíš bude.
„No jak myslíš,ale jsou to jasný příznaky.“
„Dáš si čaj?“chtěla jsem změnit téma.
„Ano,ale Andy tady máš.“chvíli se hrabala v kabelce a potom to vyndala byl to těhotenský test.
„Ember já nemusím vím že to není pravda...“chvíli jsem váhala ale nakonec jsem ho vzala a šla na záchod.Chvíli mi to trvalo ale udělala jsem to.
„Tak co?“byla napjatá.
„No nevím musíme počkat.“svírala jsem v ruce ten test a čekala co ukáže.
„On je....pozitivní..“z očí mi vytryskly slzy.
„Co budeš dělat?“pohladila mě po rameni.
„No asi potrat,ale neříkej to nikomu.“utřela jsem si slzy.Chtěla jsem dítě ale ne teď.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára