streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 15

Part 16.
„Chci tě.“pošeptal mi do ucha a vysadil na dřevěný stůl.
_______
„Nialle ne,tady ne.“Zastavila jsem ho a on se urazil.Vstala jsem ze stolu a dala mu pusu.
„Počkej večer.“cvrnkla jsem mu do nosu a šla ke dveřím.Rychle jsme se proplížili ke stolu aby si někdo ničeho nevšiml a zasedli.Koutkem oka jsem zahlédla Harryho,seděl tam a s nikým se nebavil byl smutný a to mi způsobovalo bolest u srdce.
„Půjdu na vzduch.“vstala jsem ze stolu a šla k balkonu,sedla jsem si na židli a sledovala oblohu.Přemýšlela jsem o všem co se za poslední dobu odehrálo,už nezvládám.
„Děje se něco?“zeptal se mě Zayn,který hned přiběhl za mnou.
„Nevím,mám všeho pokrk,není to to co chci,potřebuju trochu normálního života.“zavzpomínala jsem si na dětství,kdy jsem neřešila nic.
„Ale holka,je do tebe zamilovaný kluk,který je známí po celém světe.Už to nikdy nebude jako dřív.“objal mě.
„Jsem tak ráda,když jsi poblíž.Ani nevíš jak byly ty 2 roky bez tebe strašně těžký.“pevněji jsem ho stiskla.Neodpověděl mi jen mi dal pusu do vlasů.Každému bych přála takového kamaráda jako je on.
„Pojď budou zpívat Little Mix.“vzal mě za ruku a táhl na parket kde stáli všichni.Na scénu vyšli holky a zpívali Turn Your Face.Niall mě chytil kolem boků,já jsem mu rukama obmotala krk a my se pohybovali do rytmu hudby.Pozpěvoval mi do ucha,bylo to krásný.
„Jsi krásná dneska.“pošeptal.Usmála jsem se na něj,jeho oči byly strašně rozzářený.Svítili jako lampionky.Miluju na něm všechno,za tu dobu jsem pochopila,že nejsem zamilovaná do Niall z One Direction ale do Niall z Mullingaru.
„Nad čím přemýšlíš?“pošeptal.
„Jak moc tě miluju.“položila jsem mu hlavu na rameno a nechávala se unášet krásným hlasem Perrie.Po skončení písničky jsme si šli sednout,všichni tam byli ale jedna osoba ne.
„Kde je Harry?“rozhlížel se Liam.
„Nevím,asi šel na vzduch.“řekl Louis a já se zvedla ze stolu a šla ho hledat.Procházela jsem nejdřív sálem a le vůbec ho neviděla.Šla jsem tedy na balkon.
„Harry?“uviděla jsem v koutě stín nějaké osoby.Neodpověděl ale já věděla,že je to on.Šla jsem k němu blíž.
„Harry,prosím..“
„Nech mě,“nedal mi nic doříct.
„Harry prosím promluvíme si.“nemohla jsem jen tak odejít.
„Hele,já jsem ti důvěřoval.Opravdu jsem se zamiloval,když už jsem tě skoro měl.....ty jsi mě podrazila“už se pomalu začal chovat jako dítě,který nedostalo hračku.
„Harry chce tě každá druhá holka na světě proč já?“
„Protože jsi jedinečná,tvůj úsměv,oči,rty,vlasy každý centimetr těla a duše je mi důležitý.Jsi jedinečná a nikdo není jako ty!“drsně si stoupl předemě a nás dělilo několik milimetrů.
„Harry já...promiň...“odtáhla jsem se.
„Nechto být,bež za Niallem určitě na tebe čeká.“mávl rukou a lokl si své whisky.Pocity ve mně mě zříraly celou.
„Tak kde je?“usmál se Louis.
„Je na balkoně,potřeboval se vyvětrat.“falešně jsem se usmála a dál předstírala,že se nic neděje.Niall mi položil ruku na stehno a usmál se na mě.Cítila jsem se nepohodlně,pořád mě zříral pocit viny.
„My už asi půjde?“otočil se na mě Niall.
„Ano,děkuju všem a mějte se.“vstala jsem ze stolu a všechny pozdravila.
„Uvidíme se.“usmál se Conor.Oplatila jsem mu úsměv a mizela s Niallem ruku v ruce ven.Nasedli jsme do auta a jeli k němu.Po cestě jsem ho obímala,Niall mě držel za ruku a pobrukoval si Turn Around od Conora.Nedalo mi to prostě jsem začala zpívat.Niall se zasmál a pomáhal mi,jako malá jsem zpěv milovala a chtěla být zpěvačkou.Ale když Zayn odjel a já pochopila co sláva děla s lidma tak jsem přestala.Zpívali jsme z plných plic až se nám řidič začal smát.
„Máš krásný hlas!“řekl Niall když se konečně přestal smát.
„Děkuju,no jo zpívala jsem jako malá.“propletla jsem naše prsty a usmála se.Za pár minut jsme byli na místě.Niall mi pomohl z auta a rozloučil se se řidičem.Šli jsme dovnitř,první co jsem udělala tak hodila do kouta moje boty.Strašně mě boleli hony,lehla jsem si na gauč a čekala na Nialla,který byl v kuchyni.
„Copak bolí tě nožky?“trochu se mi vysmál ale já ho zabila pohledem.Sedl si na gauč a začal mi dělat masáž,konečně jsem se uvolnila a nechala se unášet jeho šikovným prstům.
„Pojď do sprchy.“vzal mě za ruku a vedl do druhého patra.
V pokoji jsme si sundala šaty,vzala si Niallovo triko a šla do sprchy.Niall už byl vevnitř,odložila jsem triko a šla k němu.Usmál se na mě když mě uviděl.
„Jsi krásná.“projel si mě od hlavy až k patě a zkousl si ret.Objala jsem ho a nechala na nás padat kapky horké vody.Vzala jsem sprchový gel,oba dva jsme se navzájem namazali a strašně blbli.V koupelně bylo strašně nacákáno,protože Niall se chová jako malé dítě.Strašně jsem se smála.
„Pšššt“položil mi prst na rty a přitáhl blíž k sobě.Koukal mi do očí a zhluboka dýchal,naše rty se střetli a jazyky začali bojovat.Niall mě vzal do náruče a odnesl do postele kde se naše noc protáhla.
Ráno jsem vstala dost pozdě,pozdravil mě Niall,který mi nesl snídani do postele.
„Děkuju lásko.“usmála jsem se a sedla si tak abych měla na kolenách tácek.
„Za půl hodiny příjde Josh budeme děla twittcam.“usmál se.
„Fajn,tak já ještě něco poklidím a půjdu.“zakousla jsem se do topinky.Nic neřekl jen odnesl zbytky jídla do kuchyně,já si šla udělat raní hygienu a šla za ním.Seděl na gauči s Notebookem,psal na twitter,že bude twittcam.
„Ahojte lidi.“pozdravil Josh když vešel.
„Ahoj.“pozdravili jsme najednou.
„Tak já půjdu.“dala jsem Niallovi pusu,rozloučila jsem se s Joshem.Taxík už čekal a já jela domů,hned jak jsem přijela tak jsem si zapla ten twittcam.Jako pokaždý strašně blbli a chovali se jako paka.Narazila jsem na zprávy které jim fanynky psali.“Proč chodíš s Andy?Vždyť je to hnusná tlustá kráva.“ „Bitch Andy,Niall be mine!“ byla tam spousta takových komentářů.Udělalo se mi špatně vypla jsem to a lehla si.'Proč já,proč zrovna já?'
Začal mi vibrovat telefon.
„Ano?“řekla jsem.
„Dobrý den to je Andy?Tady je Kevin Mamažer One Direction,potřebuju s vámi mluvit.“
„Dobře,tak kde se sejdeme?“
„Přijedu k vám domů jestli vám to nevadí.“
„Ne,budu čekat.“položila jsem telefon a šla poklidit v obýváku.
Za několik minut zvonil u dveří.
„Dobrý den pojďte dál.“pozvala jsem ho dál.
„Dáte si kafe nebo čaj?“zdvořile jsem se starala o hosta.
„Dám si presso prosím.“posadil se na gauč.Udělala jsem kafe a sedla si do křesla.
„Víte,přišel jsem vám něco nabídnout.Určitě jste si všimla,že fanynky nejsou dvakrát nadšené,že si Niall vybral zrovna vás.Proto vám chci nabídnou peníze a vy by jste se nestýkala více s kluky.“tohle mě zarazilo.
„Počkejte jak to myslíte?“
„Andy jste už dospělá a snad to pochopíte.“usmál se falešně.
„Nechtě si to projít hlavou.“vstal a odešel.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára