streda 15. mája 2013

Anything could Happen Part 10

“Andy,já...promiň“omlouval se zakrývajíc Demi dekou na gauči.
__________________
ky do zadu.Už jsem tam nemohla být,otočila jsem se a běžela pryč.Na cestlu jsem skoro vůbec neviděla,měla jsem zaslzené oči a strašně se mi klepali ruce.Když mě uviděl Harry tak hned vystoupil z auta.“Andy co se stalo?“běžel ke mně a sevřel v jeho pevném obětí.“Jeďme někam pryč prosím“vzlykala jsem.“Dobře“pomohl mi do auta.Otočila jsem se do zadu,kde seděl můj nový kamarád.Koukal na mě svýma psíma očkoma a jemně pofňukoval.Harry nastoupil a hned nastartoval.Niall mi po celou cestu volal asi 100x,vypla jsem zvonění.“Jsme tady“zastavil u přístavu.Vystoupila jsem a šla na čerstvý vzduch.Zhlubaka jsem dývala a snažila se uklidnit.“Co se stalo?“pohladil mě poc neřekl jen mě objal kolem ramen a stál tam se mnou.Pozorovala jsem vodu,jak klidně proudí někam pryč.Opřela jsem hlavu o Harryho rameno a plakala.Harry mě jen hladil na zádech.Nemluvili jsme spolu,jen jsme dtáli a pozorovali řeku.Byla mi už zima od silného vítru.Přitulila jsem se víc k Harrymu,protože mi byla opravdu velká zima.“Půjdem“usmál se lítostně a vedl mě k autu.Malý Harry chrupkal na zadním sedadle,byl takovž neviný a bezstarostný.Harry nastoupil a odvezl mě domů.Vzal mi moje tašky a pomohl je odnést do domu.“Nechceš abych tu zůstal?“koukl na mě ustarale.“Ne,za chvíli se vrátí táta z práce,neboj se.“Harry odešel.Vzala jsem malýho Hazzu a šla do pokoje.Vzala jsem si telefon,měla jsem tam 54 zameškaných hovorů od Niall a od Zayna.'Jasně tahej do toho Zayna'naštavě jsem hodila telefon starnu a lehla si.Malý Hazza mě olizoval a pobíhal po posteli.Svět se pro mě zhroutil,a nechtělo se mi vůbec ale vůbec žít.Telefon mi vybroval,ale já to nevnímala.Pustila jsem si písničku od JB 'Nothing Like Us'.Strašně jsem plakala a nemohla přestat.“Jsem doma“křičel táta na celý dům.“Andy?!!“šel po schodech do mého pokoje.“Co se stalo?“běžel ke mně.Objala jsem ho a plakala jsem mu do košile.“Andy,zlato.Neplač prosím trhá mi to srdce.“snažil se mě uklidnit ale moje raněné srdce mě staršně bolelo.“Jdeme se projít“utřel mi slzy a táhl ven.Po cestě jsem si utřela slzy a napila vody.Procházeli jsme parky a Londýnem,jako kdysi dávno v dětství.“Tati,půjdeme někam?“ „Kam by jsi chtěla?“chytla jsem ho za ruku a vedla na hřiště.Když jsme tam přišli,tak táta ůstal stát a koukal jenom okolo sebe,vypadal dost zmateně.“Děje se něco?“šla jsem k němu blíž a koukla do jeho zaslzených očí.“Jak jsi tohle místo objevila?Je daleko od domova.“nepochopila jsem jeho dotaz.Po otcově tváři se skutálela slza.“Tati co se děje?“utřela jsem mu slzu ale začala téct druhá.Neodpověděl mi,jen pomalu šel k houpačce.Rukou projel po řetězi a se slzami na tváři se usmál.“tati,udělala jsem pár kroků k němu.Posadil se na houpačku,já se posadila na vedlejší a sledovala každý jeho pohyb.“Víš,tady jsem potkal tvojí mámu.Měla světle modrý šaty.Její kaštanové vlasy jí vláli do očí.Její modré oči byli vidět i na dálku.Zamrazilo mě to když se na mě usmála.Jeden z mích kamarádu co byli se mnou jí znal.Zamával na ní a ona šla k nám.Nevěděl jsem co dělat,její krása mě doslova omámila.Styděla se,když jsem se jí zeptal na jméno začervenala se a njistě potřásla s mojí rukou.V životě nezapomenu na to jak řekla svoje jméno 'Těší mě jsem Amily' její hlas mi pořád zní v hlavě.Začali jsme se stýkat a potom i chodit.Tady jsme trávili hodě času,požádal jí tady i o ruku.Dokonce jsem vyril nápis na houpačce.“pohladil vyritý nápis a slzy mu nepřástávali téct.Rozrečela jsem se taky,moje mamka je se mnou pořád cítím to.Objala jsem pevně tátu“Děkuju Andy,musel jsem ti to stejně říct.Promiň.že jsem ti o ní nikdy nic neřekl,bál jsem se.“tyhle slova mě rozbrečeli ještě víc.Už těch dramat bylo dost za celý den.Šli jsme domů,v tlefonu jsem měla asi 200 nepřijatých hovorů a 100 zpráv tipu „Promiň,jsem blbec“ hodila jsem telefon do kouta a lehla si na postel.
O 3 týdny.
Ráno jsme vstala s velkou nevolností.Muslela jsem běžet hned na záchod a zvracet.“Asi jsem nco snědla.“řekla jsem si.Šla jsem do kuchyně,táta byl v práci.Celý 3 týdny o Niallovi nic nechci vědět Harry tu bývá často,Zayn skoro pořád ale posledních pír dní už tu nebyli.Zatočila se mi hlava a já málem spadla,opřela jsem se o kuchyňskou linku a zhluboka dýchala.Necítila jsem se dobře,proto jsem zavolala taxika a jela k doktorovi.“Slečno,vy jste nic špatného nesnědla,jste totiž těhotná.“ 'Co?' zamotala se mi hlava a já skolabovala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára