streda 15. mája 2013

Anithing could Happen part 24<< predpodledna >>>posledna bude ak tu budu aspom 2 komety


„Nialle..víš co máš přeci tu 'fanynku' běž si za ní,a moje jméno zapomeň navždy.Dítě si nechám,ale jeho táta je pro mě i pro něj mrtvý.“
_____
„Andy já....“byl zmatený a nevěděl co říct.
„Co já? Nialle proč to děláš,dělá ti to dobře?Co sis myslel,že přijedeš do Londýna se svojí novou holkou a já se jen usměju a odejdu? Co si do prdele o sobě myslíš?“už jsem ječela a Niall byl překvapený.Opět mě chytlo břicho,byla to strašná bolest.Jakoby mi do něj někdo bodal nožem,naše dítě chce abychom se usmířili? Ale já to nechci.Niall spanikařil a začal volat doktora,přiběhl ke mně a chytil za ruku,ale já jí setřásla.
„Andy nech mě jen..“položil ruku na moje břicho a jemně ho masíroval.Možná to bylo tím,nebo já nevím ale bolest přešla bylo to divné,ale byla jsem ráda,že je už konec.Podívala jsem se do jeho očí,byly naprosto pusté,už v nich nebyly ty jiskřičky.Možná jsem to přehnala,ale on si to zasloužil.
„Nialle,nech mě být.Až mě pustí budu chvíli u tety ale poletím za tátou,nesnaž se mě najít ani kontaktovat.Děkuju ti za všechno a teď prosím běž.“otočila jsem se zády k němu.Chvíli se nic nedělo,potom jsem jenom uslyšela pomalé kroky a jemné bouchnutí dveří.Oči mě pálily a slzy tekly mo tváři.Už jsem byla vyčerpaná ze všeho co se stalo.
****
Už mě konečně vypisují a já jdu k tetě,za tu dobu jsem kontaktovala tátu.Byl trochu otřesený ale uklidnil se.Přijeli jsem k tetě do bytu a já hned zalezla do pokoje.Zamkla jsem se a lehla na postel.Pořád jsem přemýšlela co budu asi tak dělat,sama bez podpory,budu muset opravdu za tátou.
„Andy?“klepala teta.
„Co je?“
„Pojď na oběd“sebrala jsem se šla do kuchyně.Sedal sjem si ke stolu a jen tak se přehrabovala vidličkou v jídle.
„Teto a kde je Tom?“zvedla jsem pohle k ní.
„Bydlí nedaleko mě,má přítelkyni a bydlí už sami.“teta má syna,se strejdou se rozvedli a nastěhovali sem.
„Dnes večer příjde k nám.“mrkla na mě.Konečně nějaká dobrá zpráva po dlouhé době.Moc jsem se těšila,mám ho moc ráda.Se Zaynem a s Tomem jsme toho hodně zažili.
***
Douklidila jsem oblečení a šla dolů,protože někdo klepal na dveře.
„Ahoj,“ve dveřích stál Tom,Zayn a Niall.'Paráda'
„Ahoj.“objala jsem Toma a Zayna.Kolem Nialla jsem jenom prošla.Vypadal dost děsně,ani nevím proč přišel.
„Dáme nějaký film?“usmál se Tom.
„Jo.“sedla jsem k němu.
„Mám tu něco dobrého.“vytáhl z tašky pití.
„Ale ty nesmíš!“okřikl mě Zayn.Mě to bylo u jednoho místa.Vzala jsem vodku a několikrát si lokla.
„Andy NE!“vzal mi jí Niall.
„A ty jsi co můj otec?“šťouchla jsem do něj.
„Andy uklidni se!“vstal Zayn.
„Já?Proč jsem sakra já ta špatná.Koukni na svého kamaráda zbouchl jednu holku a běhá za druhýma.“protočila jsem panenkami a sedla spátky na gauč.
„Mám toho už dost!“vyběhl ven Niall.
„Andy!“křikl na mě Tom.
„Co je?“sykla jsem.
„Co se ti stalo?Vždycky jsi byla sebevědomá,ale to co jsi ukázala teď byla ubohost.Víš lidi by se měli naučit dávat druhý šance.“zavrtěl hlavou.Jakoby mi to dockaklo,co bych bez něj vůbec dělala.Vždyť on je můj smysl života a bez něj už to nejsem já.Pohladila jsem si bříško a slzy se mi opět vydraly ven.
„Co jsem to nadělala?“spadla jsem na kolena a začala panikařit.
„Andy,uklidni se.“zvedl mě Zayn a pevně objal.
„Musím za ním.“
„Kam prosimtě uklidni se!“byla jsem jak paranoik.
„Zítra se sejdete,zařídím to“mrkl na mě Tom.
****
Oblékala jsem se na schůzku s Niallem,oblékla jsem si legíny,dlouhý a volný triko aby nikdo neviděl moje malinkaté bříško.Na nohy convers a mohla vyrazit.
V NY krásně svítilo sluníčko,bylo teplo.Šla jsem k Nando's kde by měl být.Ani jsem ho nemusela hledat,pochopila jsem kde je,když jsem uviděla tlupu fanynek.
„A co Ashley vy už spolu nejste?“ptala se nějaká holka.
„Ne,miluju jinou.“odsekl a nervně sledoval hodinky.Oni si nedaly říct pořád se vyptávaly a nenechaly ho na pokoji.
„To je Andy!“zakřičela jedna a Niall se otočil mým směrem.Usmála jsem se na něj a dala mu najevo aby šel ke mně.NEvadili mu ani paparazzi ani fanynky.Doslova se prodral celým davem a běžel ke mně.
„Andy,odpusť!“objal mě a protočil se mnou.Umlčela jsem ho polibkem a pevným objetím.
****
Jsem ráda,že jsme se usmířili.Je to úžasný pocit,když víš že se o tebe postará.Teď skládám věci a stěhuju se k němu.
Poskládali jsme věci do auta a jeli do hotelu,budu tam chvíli poletím zpět do Londýna.
Nasedli jsme do auta jeli do hotelu.Niall objednal pokoj pro dva,aby jsme měli soukromý.
Poslíček nám pomohl s kufry a já jsem se hned uvelebila na posteli,konečně šťastná a s úsměvem.

2 komentáre: