streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 18


„Andy,musíme se odstěhovat navrhli mi lepší místo v Austrálii.“talíř mi spadl a rozbil se.
____
„Počkej cože?“byla jsem zaskočená.
„Nabídli mi lépe placenou práci,takže jsem to přijal.“celý svítíl radostí.
„Tati ale mě za měsíc začne škola a je to důležitý,nemůžu tady nechat tohodle blbce.“otočila jsem se na Nialla,který vypadal velmi zaskočeně.
„Nemůžete mi jí a klukům jen tak odvézt do nedovolím.“stoupl si přede mě a stál si za svým.
„No Andy já vím,že už nejsi malá holka,je ti 20.Můžeš se rozhodnout,buď někdy budeš jezdit ty za mnou nebo já a peníze ti budu posílat.“mrkl na mě a šel po schodech do ložnice.
„Takže mi tu zůstaneš,jasný?“přitáhl si mě k sobě a jeho ruce mi jemně hladily záda.
„No nevím.“zasmála jsem se ale on po mě hodil vražedný pohled.
*****
Váleli jsme se na gauči a koukali na nějaký nudný pořád v televizi.
„Počkej někdo mi volá.“opatrně mě nadzvedl ay mohl vstát z gauče a šl pro telefon.
„Dobře Liame,budeme tam.“přišel do pokoje a to byla jediná věta,kterou jsem slyšela z jejich rozhovoru.
„Hele kluci objednali bazén jen pro nás,půjdeš že jo?Budou tam i holky.“mrkl na mě a jemně políbil.
„Jasně.“políbila jsem ho zpět.
„Tak já si zajedu domů pro plavky a přijedu pro tebe.“usmál se na mě a pohrával si s telefonem v ruce.
„Fajn,tak já taky zbalím a budu na tebe čekat.“políbila jsem ho na rozloučení a on odešel.Hned jsem běžela do pokoje a ze šuplíku jsem si vyndala moje 3 plavky.Rozložila jsem si je na posteli a nemohla si vybrat.Vybrala jsem si černo modrý dvoudílný.Byli pěkný a myslím,že v nich mám větší prsa.Chtěla jsem nějak Nialla nabudit.
****
Vešli jsme do haly ruku v ruce,při vchodu nás čekali paparazzi a fanynky.
„Vy jste zase spolu a co Demi Lovato?“pokřikovali ale my jsme je ignorovali.V bazéně už plavali všichni a náramně se bavili.Hned jsem ze sebe svlékla všechno oblečení a s rozeběhem skočila do vody.Byla pěkně studená,hned jak jsem skočila tak po mě i Niall.
„Jsi rychlá“cákl na mě vodu.Začala válka cákání zapojili se všichni.
„Nechme toho!“smála se Danielle.
„Fajn,lidi jdeme plavat.“všichni přestali,ale někdo ne stáhl mě pod vodu.
„Nialle!“zařičela jsem po vynoření ale když jsem se otočila uviděla jsem Zayna.
„Ty debile,jako kdysi co?“zákla jsem na něj vodu.
„Nebuď labuť,pojď na tobogán!“táhl mě z vody.
Vylezli jsme po žebřáku na ten nejvyšší tobogán.
„Jsi první,“mávl rukama jako gentelman.
„Děkuju.“vlezla jsem tam a chystala se vyjet.Nepočítala jsem s tim,ten debil mi svlékl vršek a já projela celý tobogán.
„Ty debile!!“křičela jsem na něj a zakrývala si rukama svoje ňadra.Zayn a všichni se váleli smíchy.
„Nedám ti ho!“honila jsem ho po celé hale.
„Idiote počkej až tě chytím“smála jsem se a snažila se ho dohnat,Zayn je dobrý ve sportu takže to bylo velmi těžký pořád byl napřed.
Nakonec skočil do bazénu a já za ním.Vrátil mi moje plavky,protože ve vodě jsem ho zase chytila já,přece se ví jaký to je plavec.
„Bez toho jsi vypadala líp.“mkrl na mě Niall.
„Haha je to rezervovaný!“vyplízla jsem na něj jazyk a zavázala si svoje plavky.
„Jo? A pro koho?“přitáhl si mě k sobě a koukal mi do očí.
„No pro jednoho velmi zvědavého blonďátého Ira přeci,toho neznáš.“šla jsem před něj plácla ho po zadku a skočila zpátky do bazenu.
****
Přišla jsem domů a šla do sprchy si umýt a potom i vyfénovat moje vlasy.Když jsem vyšla ze sprchy tak jsem zaslechla známou melodii mého telefonu.
„Ano?“
„Andy dnes jako přítelkyně kluků máme menší sraz v kavárně u London Eye,jako čestná členka našeho klubu tam nesmíš chybět.“oznámila mi Eleanor.
„Haha,dobře a v kolik?“usmála jsem se protože to řekla velmi vtipně.
„No v 9,se sejdem u vchodu.“
„Dobře budu tam.“zavěsila jsem a šla si vyfoukat vlasy.Foukala jsem si každý vlásek a přitom přemýšlela co si vezmu na sebe.Nakonec jsem si vzala koktejlové černé s flitry šaty.Oči jsem si nalíčila do jemných barev a udělala si silné černé linky.Vlasy jsem si natočila kulmou,vypadala jsem k světu a mohla vyrazit.
„Tati můžu si půjčit auto?“zeptala jsem se ho mezi tím jak si opět četl noviny v obýváku.
„Jasně,jdeš někam s Niallem?“usmál se.
„Ne s El,Pezz a Dani.“vyplázla jsem na něj jazyk.Šla jsem k botníku a vyhrabala svoje čené lodičky,doladila jsem do přívěšky a malou kabelkou.
„Tak já jdu,budu pozdě.“zamávala jsem mu a šla k autu,není to takový jako má Niall ale ujde jezdit ještě umí.Cesta trvala asi půl hodinky,zaparkovala jsem a šla k London Eye kde na mě čekala Eleanor.
„Ahoj.“objala jsem jí a dala pusu ma přivítání.
„Kde jsou ostatní?“začala jsem se trochu klepat zimou,venku se už ochlazovalo.
„Měli by tu být každou chvíly.....hele tamhle už jdou.“ukázala na Pezz a Dani.
„Ahoj.“objali nás.
„Jdeme?“řekla Pezz a protřela si ruce ze zimy.Kavárna byla hned pár metrů od nás.Vešli jsme dovnitř a zasedli na svoje místa.Objednali jsme si každá nějaké to kafe a moučník.Rozpovídali jsme se a nemohli přestat.
„Víte Liam někdy vstane večer z křikem,protože se mu zdálo o lžíci“strašně jsme se smáli.
„No a Louis pořád mluví ze spánku,ale to jsou takový konverzace,že mě někdy překvapuje.“
„A Zayn prosim vás,tohle bylo porvé co šel do bazénu.Bojí se vlézt do vany.“
„Na Nialla nikdo nemá,někdy schovávám jídlo aby ho nenašel.“smáli jsme se všemu co nás jenom napadlo.Začali jsme se bavit o klukách v posteli,rozebírali jsme všechno co jim nejde a tak.
„No a Harry je prostě úžasný,ale někdy moc křičí.“smála jsem se ale nevšimla jsem se,že se holky přestali smát.'Co jsem to plácla?'
„Harry?“odkašlala si Pezz.
„Holky no když mě Niall podvedl tak jsem nějak ulítla..“sklopila jsem zrak a opravdu se styděla za to.
„Ale Andy,my to chápeme.“pohladila mě po rameni Dani.
„Děkuju,prosím jenom nikomu nic neřikejte,Louis to ví ale Niall se to nesmí dozvědět.“poprosila jsem je.
„Samozdřejmně.“odkývali a já byla klidná.
„Hele mám chuť na nějaké tvrdější pití.“zamyslela se Pezz.
„Proč tě to napadne vždycky.“smáli se holky,protože tyhle schůze dělají často a Pezz má ráda pití.Zaplatili jsme a šli do nejbližšího baru.Napsala jsem radši tátovi sms,že budu pít alkohol a aute je na parkovišti u London Eye,t si vezme nahradní klíče a jede pro něj.
Šli jsme k baru a objednali martini.
„Tak na kluky?“pousmála se Dani.
„Na kluky“cinkli jsme si a vypili to na ex.Potom jsme šli tancovat,chodili jsme pro pití skoro pořád dokud jsme nebyli na mol.
„Hele holky,strašně vás miluju.“objala jsem je a strašně se smála.
„Hele já půjdu musím za Niallem.“rozloučila jsem se a vydala k Niallovi.
Niall
Snažil jsem se usnout,byl to těžký den a jsem unavený.
„I Looooove Youuuu!!“uslyšel jsem z venkova,hne jsem běžel k oknu a koukl co je to za blázná.Usmál jsem se sám pro sebe,když jsem viděl Andy jak se skoro neudrží na nohách a zpívá mi serenádu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára