streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 19

„I Looooove Youuuu!!“uslyšel jsem z venkova,hne jsem běžel k oknu a koukl co je to za blázná.Usmál jsem se sám pro sebe,když jsem viděl Andy jak se skoro neudrží na nohách a zpívá mi serenádu.
_____
Otevřel jsem okno a pozoroval jsem jí jak se kymácí a sotva stojí na nahou.
„Co to děláš?“smál jsem se jí.
„I Love youuuu!“křičela a házela rucemi kde měla podpatky.Zavřel jsem okno a šel pro ní.Musel jsem jí vzít do náruče,protože chodit už nemohla.'Kde se tak střískala?Počkejte holky já vás zabiju' .Pomalu jsem jí položil na postel a svlékl jí šaty.Oblíkl jsem jí svoje triko a přikryl dekou,sladce pochrupovala.Lehl jsem si vedle ní a jemně jí objal.Snažil jsem se usnout,ale její doteky mi to neumožnili.Stávala se žhavější a zhavější.Otočila se ke mně a skousla si ret.Chytil jsem jí za zadek a přitáhl jí k sobě,z jejích úst vyšel vzdych,který jsem hned umlčel polibkem.Její ruce mi jemně škrábali záda,do uší jsem jí říkal slova,které jsem jí vždy chtěl říct.Jak je dokonalá,krásná a,že ji miluju.Není nikdo jako je ona,každý její mateřský znaménko je pro mě důležité,bez kterého to už není ona.Pohladil jsem jí její znaménko mezi nosem a rty,dělalo jí to krásnou a jedinečnou.Její vlasy jí padali do očí,hned jsem jí je odhrnul.Její reakce mě trochu zaskočila,převrátila mě na záda a sedla si obkročmo mě.Rukama bloudila po mé hrudi,mé tělo se chvělo pod každým dotykem.Rukama jsem jí hladil stehna,naše těla byli čím dál tím víc horkými.líbala mě a svlékala mi boxerky,udělal jsem to samé.Ale po nějaké chvíli mě to přestalo bavit,převalil jsem jí na záda a svlékl triko a potom i podprsenku.Je dokonalá,každý milimetr jejího těla mě přitahoval a šálil moje smysly.Pomalu jsem do ní vnikl,z ní vyšel vzdych,nechtěl jsem pomalu něco se ve mně probudilo a já zrichloval pořád víc a víc.Rukama mi trochu popotahovala vlasy a pořád zakláněla hlavu.Koukal jsem jí do očí ,do těch nekrásnější očí na světě.Když přišla naše chvíle,tek jsme vůbec nešetřili naše hlasivky,Andy zakřičela a já hned po ní taky.Svalil jsem se vedle ní,ona mi položila hlavu na hruď a těžce vzdychala.Políbil jsem jí do vlasů a hned usnul.
*****
Andy
Vzbudila mě děsná bolest hlavy a nevolnost,nestlihla jsem nic postřehnou,protože jsem vyběhla z postele a běžela k záchodu.'Včera jsme to asi rozjeli z holkama'.Nepamatuju si nic jenom to s Niallem,asi na něj budou sousedi koukat trochu divně,ale já za to nemůžu to alkohol.Udělala jsem si raní hygienu,učesala vlasy a dala si je do culíku.
„Ahoj krásko moje“zdravil mě Niall,který vykukoval ze dveří.
„Ahoj.“dala jsem mu pusu.
„Mám pro tebe čajíček,určitě ti není dobře.“trochu se mi vysmíval hajzl.
„Děkuju.“šlápla jsem mu na nohu a hned mu přešel smích.Zasmála jsem se mu.
„Pojď do kuchyně.“vzal mě za ruku a vedl do kuchyně.Na stole byly nějaké housky a čaj.Zasedla jsem a něco málo snědla,nebylo mi dobře takže jsem moc nejedla.
„Máme koncert v O2 aréně,a jste z holkama zvané.“Usmál se.
„Fajn.“odnesla jsem talíře do dřezu a umyla je.Šla jsem do pokoje a vzala si na sebe svoje šaty.
„Já půjdu dobře?Musím ještě něco zařídit,stejně máš určitě zkoušky.“
„Dobře,večer se pro tebe staví Paul jo?“
„Jo,děkuju.“políbila jsem ho a odešla.Naštěstí jsem chytla taxíka,takže mě odvezl domů a já nemusela jít takovou dálku pěšky.
„Ahoj.“křikla jsem do prázdného domu.
„Ahoj,Andy balím.Zítra ráno mi to letí.Dneska příjde jedna rodina,která si náš dům vezme na splátky.Stejně budeš u Nialla a tak budeš mít nějaký peníze.“balit do krabic nějaký věci.
„Dobře.“objala jsem ho.
„Nechci abys mi odjel.“přitulila jsem se k němu pevnějš.
„Běruško musím,budu mít nějaký peníze a budu za tebou a Niallem lítat.“myslel pozitivně.
„Slib je slib.“usmála jsem se na něj a on mě objal ještě pěvnějš.
„Dnes jdu na koncert kluků.“
„Dobře,až přijedeš dáme si rodinnou večeři,nebo víš co pozvi všechny k nám.Připravím večeři.“
„Tati ale budeš muset udělat veeelkou večeři.“smála jsem se jeho návrhu ale on vypadal že to myslí vážně.
„Andy,jsem starší než ty a vím,že jde jídlo taky objednat.“šťouchl do mě.
„Dobře tak já je pozvu.“usmála jsem se a šla do svého pokoje.Napsala jsem Niallovi sms,aby všem řekl ať s tím počítají.Koncert končí v 8 takže je to dobrý.Měla jsem hodně času,takže jsem zase zašla na twitter.Ty zprávy pořád stejné,možná i horší.'Proč mě nesnáší?'začaly se me po tvářích kutálet slzy.'Jestli jí potkám tak jí ustřelím hlavu!!' tyhle zprávy mě dostávaly nejvíc.
„Mami proč já?“podívala jsem nahoru a ještě víc plakala.
„Chybíš mi“pošeptala jsem do ticha.Většinou jsem byla silná a dokázala se vyrovnat s kritikou,ale tohle bylo i na mě moc.Rozhodla jsem se vyjít ven s Hazzou,který byl někde s tátou.Šla jsem pro něj a dala ho na vodítko.Vyšla jsem z domu a vyrazila k parku.Procházeli jsme se a Hazza dělal svojí potřebu.Je to můj malý přítel co mě chápe jako nikdo jiný.Na hlavě jsem měla kapuci a na nose brýle,proto mě nikdo nepoznal.
„Conooor!!!“slyšela jsem nějaký holky jak běží směrek ke mně,ale proběhli mě na lavičce totiž seděl Conor a něco dělal na telefonu.Chtěla jsem aby se mě nevšiml otočila jsem se a zakopla o vodítko,rozplácla jsem se na trávu a odřela koleno o kořen stromu.
„Jste v pořádku?“podával mi ruku.
„Ano,děkuju.“chytila jsem ho za ruku a on mi pomohl vstát.Otočila jsem se a chtěla odejít.
„Počkejte opravdu vám nic není?“šel za mnou.
„Ano,děkuju za optání.“lhala jsem strašně mě bolelo koleno a moje tepláky byli v krvy.
„Nejste,jste celá od krve.“
„Celá ne,je to jenom koleno,neumřu.“
„Někoho mi připomínáte“pořád byl dotěrný.
„Počkej Andy?“poznal mě.
„No?“
„Co ty tu ?“
„Venčím psa.“
„Aha,no jsem rád že jsem tě dnes potkal nechceš zajít na zmrzlinu?“usmál se.
„Dobře,jenom se musím převléknout.Bydlím kousek odtud.Tak počkej pár minut.“mrkla jsem na něj a šla.Doma jsem na si ošetřila ránu obvázala a vzala si volné džiný,triko,na hlavu šátek(jako uklízečka) a convers.Šla jsem zpátky do parku.Conor sedět na lavičce a nervně klepal prstami na nohu.
„Už jsi v pořádku?“usmál se.
„Jo ošetřila jsem si to,neboj se půjdem?“
„Jo“kouzelně se usmál a my šli do cukrárny.Dala jsem si ovozný pohár.Conor si dal čokoládový s banánem.Povídali jsme si a strašně smáli,je to sním uvolňující
„Děkuju ti za všechno konečně jsem so po dlouhý době uvolnil,“doprovázel mě domů.
„Za málo,jsem tu vždy pro dobrý lidi.“
„Adny,nezlob se ale jsi někdy taková napjatá děje se něco?“
„No...víš fanynky mě rádi nemají a ty výhrušky jsou strašný,už prostě nemám sílu na to.“kopala jsem do kamínků.
„Hele jsou to zavistivé holky,miluješ Nialla?Já myslím že ano,tak je nech být oni si zvyknout.“pohladil mě po rameni.
„Děkuju.“objala jsem ho.
„Dobře,uvidíme se“zamával mi a odešel.Před prahem bylo pár dopisů,'Jestli budeš na koncertě ta jsi mrtvá.!!!“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára