streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 16

„Nechte si to projít hlavou.“vstal a odešel.
_________
„Počkejte!“zastavila jsem ho u dveří.
„Jak to myslíte?“
„Andy jste už dospělá žena a snad pochopíte,že díky vašemu vztahu 1D ztrácejí fanoušky.“řekl ironicky.
„A podle vás se mám vzdát své lásky?“vyjela jsem na něj.
„Par dní to bude láska a potom ne,kde mám mít jistotu,že bude spolu navždy.Jsou to jenom vaše představy,Niall potřebuje vyspělou a populární ženu.“
„Vypadněte.“otevřela jse dveře a čekala až odejde.
„Nechte si to projít hlavou.“řek a odešel.Kolena se mi podlomovali,nemohla jsem nic dělat.Emoce mě přemohly a slzy se vydrali ven.sedla jsem si na gauč a obličej si ukryla v rukách.Plakala jsem,od toho se mi rozbolela hlava.A co když má pravdu?Co když strácí fanoušky a je to jenom kvůli mně?Možná měl pravdu.Miluju ho proto to udělám,rozejdu se sním.Bude to lepší pro něj.Trochu jsem se uklidnila a šla zavolat Niallovi.
„Ano lásko?“ozvalo se z telefonu.
„Nialle,,j-já s tebou potřebuju mluvit.Za 10 minut budu u tebe.“
„Andy děje se něco?“zněl nervozně.
„Všechno ti řeknu.“zavěsila jsem a šla si opláchnout obličej.Trochu jsem se poupravila a šla do taxíka.Přijela jsem k Niallovi,nejistě jsem zazvonila na zvonek a čekala až mi otevře.
„Ahoj.“pozdravil mě když otevřel dveře.
„Ahoj.“vešla jsem.
„Nialle víš chtěla jsem z tebou mluvit o tom,že už tě nemiluju...vím promiň nemůžu být s tebou,nemůžu.Našla jsem si druhýho,kterého opravdu miluju.Už mi nepiš ani nevolej nechci tě trápit.“snažila jsem se být drsnější,protože jsem věděla,že se na mě naštvou kluci a o to mi šlo.Srdce mě bolelo a kolena klepala.Chtělo se mi brečet a žřáv.
„Ale A-A-Andy...“začal vzlykat.Mohla jsem tam víc zůstat,proto jsem odešla.Uslyšela jsem za sebou jemné šeptání mého jména.Taxíka jsem nechytila takže jsem šla pěšky.Slzy tekly jako vodopády,skoro vůbec jsem neviděla na cestu.Nebe mělo asi stejnou náladu jako já,z nebe se ozývaly hromy a byly vidět jemné blesky.Každá kapka mě chladila mojí horkou pleť.Chtělo se mi řvát,neměla jsem náladu a sílu na nic.Už jsem byla u dveří,vydechla jsem a vešla dovnitř.Táta jako vždy nebyl doma,šla jsem do kuchyně kde na stole ležel malý papírek „Andy mám služební cestu,nebudu týden doma.Peníze máš v pokoji a nakoupil jsem nějaké jídlo.“Položila jsem papírek zpátky a celá promoklá šla do pokoje kde na mě čekal věrný kamarád.
„Ahoj kamaráde.“objala jsem malého Hazzu.Chvíli běhal kolem mě ale unavil se a šel si lehnout.Udělala jsem to samé,lehla jsem si do postele.Bylo mi jedno jestli jsem promoklá a špinává,potřebuju jenom postel.Plakala jsem a vůbec se nemohla uklidnit,žralo mě to,že kvůli nějakým malým holkám se musím vzdát lásky a nejlepšéch kamarádů.Proč jsou ty lidi tak strašně nepřející?Nakonec jsem usla a probudila jsem se ráno,byla jsem rozcucháná,make-up jsem měla rozmazaný a postel celou mokrou.Vstala jsem dala najíst Hazzovi a šla do sprchy.Pustila jsem teplý proud a nechávala ze sebe smít tu všechnu špínu.Po sprše jsem se oblékla do domácího a šla si lehnou na gouč.Pustila jsem si televizi a koukala na ní celž den,takhle to probíhalo celý týden.Vstala jsem jenom když jsem dávala najíst Hazzovi,sama jsem ale nejedla nemám chuť na nic.Vím,že jsem zhubla a potřebuju jídlo,ale nemohla jsem nic jíst neměla jsem chuť.
„Andy?“vešla dovnitř Beth.
„Ahoj.“pozdravila jsem jí
„Kde je táta?“
„Je na služební cestě,přijede zítra.“posadila jsem se.
„A co Niall?“je strašně zvědavá.
„Nic rozešli jsme se.“
„Cože?“začala jsem jí všechno vyprávět,věděla jsem že ona mě pochopí.
„A to mu necháš takhle ti zničit lásku?Andy to nejsi ty,vždycky jsi bojovala za svojí lásku a teď? Co děláš?Absolutně nic.Andy vzpamatuj se prosimtě.Jestli to jsou pravý Directioners tak to pochopí.“její reakce mě zaskočila ale taky povzbudila,měla pravdu.Neměla bych sedět jak blbec a nic nedělat.Musím bojovat.
„Hele Perrie myslím,že měla taky problémy.Zavolej jí ať přijede.“podali mi telefon.
„Perrie?Mohla by jsi se zastavit u mě prosím?Musím s tebou mluvit.“
„Andy,nevím.Všichni jsou na tebe trochu naštvaní a já taky.Ale z jedné strany si to Niall trochu zasloužil,počkej přijedu.“zavěsila a za pár minut byla u mě.
„Andy?Jíš ty vůbec něco?Jsi strašně hubená.“takový byl její pozdrav.Nic jsem jí na to nodpověděla jen jsem jí včechno poviprávěla.
„Andy víš mě to taky navrhoval,ale nesouhlasila jsem protože Miluju Zayna a to co si povýmyšlí nějaký malý holky mě nezajímá.Bojovala jsem o přízeň a ty musíš taky.“pohladila mě po ruce a potom silně objala.V ten moment jsem si všechno uvědomila,neměla jsem to nechat být přece ho miluju.
„Dnes je Brit Awards přijď tam,řeknu aby tě dali do seznamů hostů.“řekla a vstala.
„Děkuju,příjdu.“Perrie se usmála a odešla,musela jít na přípravu k brit awards.
„Vidíš“řekla Beth a objala mě.
„Měla jsi asi pravdu,musím bojovat.“
„A taky vipadat krásně a já si myslím,že už se do šatů nevejdeš.“prohlídla si mě.
„Počkej chvíli.“řekla a odešla,za několik minut se vrítila bydlí jen přes ulici.
„Hele tady máš,přivezli to mamce z Milana ale není to jí ani mě.“podala mi světle zelený šaty,který měli váýstřih na zádech a byli strašně krátký.Když jsem si je šla zkusit tak jsem si nemyslela,že se do nich vejdu,ale když jsem si je oblékla tak m ipadli.Strašně jsem zhubla,už by snad fanynky neměli mít žadný kecy o tom,že jsem tlustá.
„Skvělý.“mrkla na mě Beth.Otevřela můj šuplík a vyndala malý kufřík se šmínky.
„Jdeme z tebe dělat princetnu.“zasmála se a pustila se do mě.Líčila mě asi hodinu,ale te efekt byl úžasný.Beth mi natočila vlasy a doladila stříbnou čelenkou přes čelo.Vzala jsem si boty a psaníčko od Nialla a byla hotová.
„Vipadáš skvěle ale šperky by to chtělo.“podala mi naušice,řetízky a náramky.Stříkla na mě parfém a já mohla vyrazit.Mike a Beth mě odvezli do haly.Šla jsem k ochrance a řekla své jméno,ten muž mě vedl ke stolu kde seděla Perrie a holky.
„Vypadáš dobře holka.“mrkla na mě Pezz a holky se krásně usmáli.
„Jsi zhubla?Vypadáš dobře.“usmála se Jade.
„Děkuju.“sedla jsem si k Pezz.
„Už tu jsou?“pošeptala jsem jí.
„Ne,ještě ne dorazí za deset minut psal mi Zayn.“řekla.Kvůli nervozitě se mi klepali nohy,ještě že jsem seděla.Na stole bylo nějaké pití,nalila jsem si rumu a dala to na ex.Už jsem je viděla jak jdou a sedají si za vedlejší stolek.Niall tam ale nebyl,a potom jsem ho uviděla jak šel ruku vruce s Demi.
„Ehm.“naznačila jsem Pezz.
„Ohh Andy já to nevěděla.“vypadala zmateně.
Niall mě zaznamenal ale svůj pohled hned odvrátil pryč.Nadechla jsem se a radši koukala na scénu.
„Andy můžu s tebou mluvit?“přišel ke mně Zayn.
„Ano.“posadil se vedle mě.
„Proč jsi tu sama,kde máš svého kluka?“zeptal se s ironii.
„Není žádný kluk.“sklopila jsem zrak.
„Tak proč jsi řekla Niallovi,že...“zamyslel se.Musela jsem mu to říct,byl v šoku,protože dobře věděl,že Pezz to měla taky tak.
„Promiň Andy.“zvedl mi bradu.
„Za co?“
„Za to,že jsem na tebe byl naštvaný a nechal tě takhle trápit.“narážel na moje tělo.
„To je fajn,chtěla jsem to napravit,ale už to nepůjde.“
„Proč by nemělo jít?“zasmál se.
„Demi?“
„Niall s ní ale není,je to jenom komerční trik,chtěl to tak manažer.“protočil panenky.
„Huh.“znechutilo mě to.
„Mám nápad......“řekl mi svůj plán.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára