streda 15. mája 2013

Anithing could Happen part 23

„No asi potrat,ale neříkej to nikomu.“utřela jsem si slzy.Chtěla jsem dítě ale ne teď.
___
„Nemyslím si,že je to dobrý nápad.“dodala Ember.
„A co mám podle tebe dělat? Jsem ještě dost maladá na to.“
„Víš co,měla by jsi letět do NY za Niallem a promluvit si sním.“mrkla na mě.
„Asi máš pravdu.“utřela jsem si slzu.
***
Celou dobu se mu snažím dovolat a nic,pořád schránka.Klukům jsem nezkoušela volat,zbalila jsem si nějaké věci,Hazzu odvezla za Beth a jela na letiště.Koupila jsem si lístky na letadlo a čekala.Snažila jsem se mu dovolat ale pořád mi to nebral,rozhodla jsem se zavolat Zaynovi.
„Ahoj Andy.“ozvalo se.
„Ahoj,hele co je Niallovi?“
„Co by?“
„Nezvedá mi telefon a už mi 2 dny nevolal.“
„Aha,,no ehm...“odmlčel.
„Víš co,vzkaž mu ať mi zavolá.“
„Dobře.“zavěsil.Přišlo mi to divné.
„Cestující co letí do New Yourku prosím nastupte.“ozvalo se.Vzala jsems i zavazadla a šla .
****
V letadle jsem nemohla usnout,nevěděla jsem jak je mám hledat a vůbec kde jsou,kdyby Zayn nezavěsil tak bych to zjistila.
Netrvalo nějak hodně dlouho a já stála uprostřed velkého jablka.Neměla jsem tušení kam mám jít a co dělat.Prostě jsem se vydala jedním směrem,šla jsem jak mi říkala srdce.Snažila jsem se dovolat někomu ale všichni mi to nebrali.Už jsem byla zoufálá a navíc strašně hladová,musím teď jíst hodně.Zašla jsem do nějaké restourace,sedla si ke stolu a čekala na číštnici.
„Andy?“ozvalo se za mnou.Otočila jsem se a uviděla nějakou ženu.
„Prosím?“nevěděla jsem kdo to je.
„No to jsem já teta Ashley,co tu děláš?“usmála se a mě to doskočilo,nepoznala jsem jí,a úplně zapomněla,že tu bydlí.
„No jsem tu za přítelem ale nevím přesně v jakém hotelu je.“pokrčila jsem rameny.
„Víš co pojď bydlím tady kousek.Nakrmím tě a pomůžu.“vzala mě za ruku a vedla z restaurace.Mě se zamotala hlava a já málem spadla ale teta mě chytila.
„Andy je ti něco?“podali mi flašku s pitím.
„Všechno ti řeknu potom.“napila jsem se a my šli k ní domů.
Měla byteček v paneláku,bydlela vysoko a měla krásný výhled z oken.Byt měla krásně zařízený,je bohatá ale sama.
„Tak a teď mi vyprávěj.“dala mi talíř s polívkou a sedla si ke mně.
„No teto víš chodím s Niallem Horanem,je to populární zpěvák a teď tady má turné.Táta kvůli práci letěl do Austrálie.Chvíli jsem to zvládala sama,ale zjistila jsem že jsem těhotná.“polka jsem a do očí se mi nahrnuli slzy.
„Prosím nic neříkej tátovi.Chci nejdřív vyřešit potrat nebo ne.“
„Andy..“pošeptala a objala mě.
***
Koukala jsem na televizi,v ruce držela čaj a nemohla se nějak soustředit na nic.
„Dnes One Direction dělají velkou autogramiádu v central parku,fanynky máte šanci je uvidět.“uslyšela jsem ve zprávách a vystartovala se oblékat.Něco jsem na sebe hodila a běžela dolů.Chytla jsem taxíka a jela do central parku.
Chvíli mi to trvalo než jsem našla ten stánek,byla tam obrovská řada,ale musela jsem to vydržet.Nikdko mě nepoznal což je dobrý.
Bolely mě dost nohy,neměla bych takhle stát ale musela jsem jiná možnost není.
„Andy?“uslyšela jsem za sebou.Otočila jsem se a uviděla Paula.Šla jsem za ním a objala jsem ho.
„Co tu děláš?“vypadal překvapeně.
„No Niall mi nebral telefon a musím sním něco pořešit,jiná možnost není.“vypadala jsem jako naprostý ubožák.
„Pojď.“vzal mě za ruku a vedl k autu.Bylo to velký auto,dal mi přikrývku a sedl si ke mně.
„Víš on Niall...“
„Co?“
„No...on tady poznal jednu fanynku a...“tyhle slova mě doslova zabíjeli,každé písmenko mě bodalo jako tísíce nožů.NEmohla jsem věřit tomu co mi řekl.
„Ale já jsem...“slzy mi tekli po tváři a já nemohla mluvit.
„Co?“
„Jsem těhotná.“dala jsem svojí tvář do dlaní a plakala.Snažil se mě uklidnit ale moc mu to nešlo.Vystoupila jsem z auta a běžela někam pryč.Neměla jsem moc sil,zamotala se mi hlava a já spadla.
Niall.
Podepisoval jsem se různým fanynkám.Poznal jsem jednu skvělou dívku,ale nejsem odvážný to říct Andy.Nějaké fanynky začali ječet,nevnímal jsem to oni to dělají častějš.Ale potom jsem uviděl jak běží zdravotník k nějaké dívce co ležela na zemi.Kluci i já jsme prudce vstali a běželi tam.Uviděl jsem jí bezmocnou a úplně probrečenou.'Co jsem to za debila,proč jí pořád ubližuju?'
Museli jsme se vrátit k podepisování,je to přeci naše práce,nemohl jsem přestat myslet n aní a na to jaký jsem idiot.
***
Probudila jsem se v nemocnici.Vedle mě nikdo nebyl,cítila jsem se sama a bezmocná,ve městě plném lidí.
„Ahoj.“vešla dovnitř teta s náručí plnou ovoce.
„Můžu?“všel dovnitř doktor.
„ano.“usmála jsem se.
„Slečno,jste přetažená a ten let byl už moc na váš organismus málem jste ztratila své dítě.“
„Škoda.“protočila jsem panenkami a otočila se k nim zády.
„Nechtě jí být je přetažená.“uklidnila teta doktora,bylo mi z toho akorát tak špatně.
„Andy!“vyjela na mě.
„Co je?Jsem těhotná s klukem co mě na každým kroku podvádí.Co má m dělat podle tebe!“prudce jsem se k ní otočila.
„Andy,uklidni se jasný?“
„Radši běž.“
„Příjdu až se uklidníš.“práskla dveřma.Slzy mi tekly z očí jako vodopády,bylo špatně z mého života.'Mami proč mi nepomůžeš?'Začalo mě bolet břicho,ta bolest byla strašná.Nahmatala jsem tlačítko a ke mně přiběhla sestra.Hned z aní běžel doktor .Píchli mi nějakou injekci a bolest přestala,usnula jsem.
***
Probudila jsem se a nebyla jsem sama,vedle mé postele seděl Zayn a svíjel mi mojí ruku.
„Zayne?“konečně jsem se úpčimě usmála.
„Hloupoučká moje!“objal mě.
„Chyběl jsi mi.“pošeptala jsem.
„To jsi mi to nemohla říct?“vypadal dost naštvaně.
„Co?“
„Co asi..“protočil panenkami.
„Zayne,chtěla jsem na potrat..ale musela jsem to říct Niallovi,on mi nebral telefon..“
„No Niall,je to blbec.Teď pořád vyšiluje,za to co udělal.Rozbil vázu v hotelu a nic nejí.“zasmutněl ale mě to bylo jedno,poslední osoba na kterou chci myslet je Niall.
„Půjdu,musím jít.Nebudeš proti když sem zajde Niall?“nahodil psí oči.
„Víš co jo,mám mu toho co říct.“Zayn vyšel a hned vešel Niall,takže to měli naplánovaný.
„Andy?“vešel.
„Co chceš?“vyjela jsem na něj.
„Promiň mi to prosím.“sklopil hlavu.
„Nialle..víš co máš přeci tu 'fanynku' běž si za ní,a moje jméno zapomeň navždy.Dítě si nechám,ale jeho táta je pro mě i pro něj mrtvý.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára