streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 11


Part 12.
“Slečno,vy jste nic špatného nesnědla,jste totiž těhotná.“ 'Co?' zamotala se mi hlava a já skolabovala.
____
„áááá“-křičela jsem a rychle vstala.Hned jsem se ohmátla a přejela rukou břicho.'Jsem doma,uff byl to jenom sen'oddechla jsem.Ale když mě Niall podvedl tak to sen nebyl.Šla jsem k zrcadlu a koukla na sebe.Pytle pod očima,vlasy rozcuchané a tvář už dávno bez úsměvu.Chybí mi ano moc,miluju ho.“Ahoj,nesu Starbucks!“křičel někdo dole.“Pojď nahoru!“křikla jsem do chodby a zašla zpátky do pokoje.Na sobě jsem měla jenom kalhotky a týlko.“Ehm,mám přijít pozdějš?“červenal se Harry mezi dveřmi.“Jsi neviděl nahou holku nebo co?“mrkla jsem na něj a vzala jsem si župan.Harry nic neřekl jen mě následoval do kuchyně.Přinesl kafe a muffiny.nasnidali jsme se a šli si pustit fim.“Víš,Niall...“trochu se zamlčel.“Prosím nemluv o něm.“trochu jsem se naštvala nechci o něm přemýšlet.“News:Niall Horan ze skupiny One Direction se včera v klubu strašně opil,že by byli nějaké problémy v kapele?“jen jsem pozorovala ten obrázel jak se naží dostat do auta.Od té doby jsme byli ticho.*Zvonek telefonu * „Ano Zayne?“ „Ahoj,prosimtě musím s tebou mluvit.Přijedu k tobě.“ „Dobře“zavěsila jsem a dál sledovala film.Neměla jsem vůbec náladu na nic.Za 5 minut byl u mě Zayn.Vytáhl mě do kuchyně,pevně mě objal,asi jsem to potřebovala víc než jsem si myslela.Začala jsem plakat.“Proč mi to udělal?“šeptala jsem mezi vzlyky.“Andy,musíš se vschopit.Niall udělal jenom úlet.“ „Úlet,to nemyslíš vážně?!“už jsem byla zlejší.“Ne promiň jen jsem nevěděl jak tě uklidnit.“přitáhl si mě k sobě a potom pevně objal.“Andy,musím jít.Mějte se lidi.“pozdravil Harry.“Ahoj“objala jsem ho.Sledovala jsem ho jak odchází,z očí mi pořád tekl vodopád slz nedokázala jsem to udržet.“Půjdeš dnes do klubu?Opijem see!“usmál se Zayn.“Možná,uvidím.“utřela jsem si slzy.“Vyzvednu tě v 8,buď připravená“odešl.Šla jsem do koupelny,opět se koukla na můj výraz.Doopravdy jsem se lekla toho co jsem vidělala,takovou jsem se neviděla nikdy.Chtěla jsem si vzít krém ale narazila na žiletku.Napustila jsem si vanu,lehla si a vzala žiletku.Zpočátku jsem se bála ale udělala jsem to,řízla jsem se do ruky,ten pocit byl neuvěřiteln jako by ze mě vyšlo všechno.Řízala jsem se ještě párkrát.Voda ve vaně byla červená od mé krve.Vypustila jsem vodu a šla si lehnout,lehla jsem si a asi 3 hodiny vkuse koukala do stropu,nevím proč jsem taková,nikdy jsem nic nebrala k srdci ale tohle už bylo dost.Když přišel táta tak jsem si vzala dlouhý ruávy nechci aby to viděl.Nemluvila jsem s nikym skoro celý den.Bylo kolem 7 hodiny,namalovala jsem se,oblékla a učesala.Zayn už čekal dole a o něčem debatoval s tátou.“Jdeme?“pozvedl obočí.“Jo“šla jsem hned na východ.“Andy co je chytil mě za ruku a ajá sykla bolestí.“Co tam máš“odhrnul rukáv a vykuli oči.“Nemyslíš to vážně že ne?“koukl na mě a vypadal naštvaně.“Nech mě,je to moje věc.“otočila jsem se a šla k autu.Zayn mě následova,po cestě se na mě ani nekoukl byl opravdu naštvaný.Přijeli jsme a Zayn nás protlačil davem k boxu kde byli kluci,byli tam všichni.“Nejdu tam“prudce jsem zasavila když jsem zaznamenala,že je tam Niall.ůNeblázni a pojď“popotahoval mě.“Ne!Jdu k baru.“ucukla jsem ruku a šla k baru.Zayn tam ještě chvíli stát ale potom odešel za nimi.“Přejete si?“usmál se na mě pěkný barman.“Rum s kolou prosím,ale rumu hodně.“koukla jsem se na box,asi neví že jsem tady což je dobře.“Tady máte“podal mi skleničku s pitím.Dala jsem to na ex.“Někdo se tu dneska chce asi bavit.“uslyšela jsem nějaký slyzský hlas za sebou.“Chci a tobě je do toho co?“křila jsem na toho kluka.“Nic,pojď tancovat.“šla jsem snim na parket.Pohybovali jsme se do rytmu,potom mě ten kluk vzal ještě na skleničku,objednal mi vodku.Dala jsem jí taky na ex a potom jsem šla tančit.Po chvíli mi nebylo dobře,tělo mi brnělo a já skoro neviděla na lidi.“Co jsi mi do toho pití dal ty idiote?!“chytla mě panyka vůbec si nic nepamatuju.
Niall.
Seděl jsem,jsem debil nevím co jsem to udělal,nebo proč.Demi jsem chtěl dlouho já vím,ale Andy je jiná a ja jí ublížil.Kluci šli tancovat mě se moc nechtělo ale potom jsem souhlasil.Šli jsme do půlky parketu a jen tak se pohybovali do rytmu.“Fešáku zatancujeme si?“přišla za mnou polonahá holk,který bylo asi 15.“Ne nech mě.“otočil jsme se a chtěl jít na východ,vyšel jsem ven a zaslech nějaký dívčí křik.“Neboj nebude to bolet“byl to nějaký kluk a snažil se asi znásilnit nějaké děvče.“Nech jí!“okřikl jsem ho.“A nebo co?“otočil se a já zaznamenal,že je to Andy.Bez rozmyšlení jsem za ním běžel dal mu pěstí,ten kluk byl už dobře opilý tak hned spadl.“Andy,co jsi to udělala?Brala jsi drogy?“zvedl jsem jí a ona se opřela o zeď.“To říkaš ty?Nech mě být,o co ti jde?“mluvila a byla opravdu divná.Naštvalo mě to a navíc jsem si všiml její ruky.“Protože tě miluju!!!“praštil jsem pěstí do zdi a koukal jí do očí.“Ne nemiluješ“usmála se,mě nenapadlo nic jiného než jí políbit.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára