streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 21

Uviděla jsem jenom to malé koťátko co utíká.A potom jenom tma.
_____
Niall

„Kluci,počkejte někdo mi volá.“požádal jsem o malou přestvávku a šel k telefonu.Na obrazovce byla Eleanor.
„Ano El?“
„Nialle,není čas nic vysvětlovat Andy je v nemocnici.Hned přijeď mě nechtějí pustin dovnitř!“zmatkovala a vzlykala ale já všechno pochopil.Srdce mi zabolelo vzal jsem si bundu a vyběhl ven.Před studiem byla spusta fanynek jako vždy,nedaly mi vůbec projít.
„holky musím projít!“zakřičel jsem a ony dělaly uličku.
„Děkuju.“štěkl jsem na ně a nastoupil do auta.Jel jsem do nemocnice a celou dobu se modlil aby byla v pořádku.Hned jak jsme zaparkovali,tak jsem vyběhl z auta a utíkal ke dveřím,vletěl jsem dovnitř a hledal Eleanor.
„Přejete si mladíku?“přišel ke mně doktor.
„Ano jsem Niall Horan,je tu moje přítelkyně Andy.“zmatkoval jsem a očima kmital všude po nemocnici a snažil se jí najít.
„Jste sice přítel ale né rodinný příslušník,neví kde má alespoň někoho.“podtvedl obočí.
„Její táta dnes odletěl do Austrálie její 20,tak mi něco konečně řekněte!“zlost mě přemohla měl jsem chuť ho zabít.
„Mladíku uklidněte se nebo zavolám ochranku.“začal mi vyhrožovat.
„Mě je to jedno,prosím jen mi něco řekněte.“pustil jsem jeho košili.
„Ne,nemůžu.Ale můžete počkat tady v čekárně.“ukázal směrem na čekárnu,kde jsem konečně uviděl Eleanor.
„El co se stalo?“ořiběhl jsem k ní,oči měla zabrečené a ruce se jí klepali.
„Měli jsme jít na kafe,vůbec nevím co dělala na silnici ale přejelo jí auto,proletěla a skončila na předním okně.Má něco s hlavou.Volali mě,protože jsem prý byla první na seznamu volaných.Nialle mám strách.“objal jsem jí a pevně držel.Jsem chlap ale moje emoce mě přemohli,slzy se neudrřely a stékali po mé tváři.Měl jsem pocit,jako by mi někdo vytrhl polovinu srdce.El se strašně klepala a vzlykala.
„Nialle, proč jsi utekl ze zkoušky máme večer koncert.“přiběhli kluci.
„El co se stalo?“stoupl si na kolena Louis a začal jí utěšovat.
„Andy...“začala plakat ještě víc.
„Co je s ní?“začal zmatkovat Zayn.
„Nevím nechtějí mi nic říct!“kopl jsem do židle.
„Vyřídím to.“šel tam Louis.
Chvíli jsme tam seděli,všichni byli zticha.Bylo slyšel vzlyky El.
„pššt maličká.“utěšovat jí Harry.
„Vyřešil jsem to,jsme přece hvězdy.Nialle máš jít za tím doktorem.“ukázal na jednoho mladého doktora co stál a něco si zapisoval do desek.Hned jsem vystartoval a šel k němu.
„Pane doktore bude v pořádku?“poškrábal jsem se ve vlasech.
„Vy jste Niall Horan viď? Vaše přítelkyně prodělala obrovskou ránu do hlavy,má zlomené 2 žebra a nahmožděnou ruku.Ztratila hodně krve.Potřebujeme dárce její tap krve je A,znáte někoho takového?“vyjmenovával mi všechno co se jí stalo a moje srdce bolelo ještě víc,mám B+,ale Harry.
„Počkejte chvíli.“šel jsem k Harrymu.
„Harry Andy potřebuje dárce,jediný ty máš krev typu A.Prosím pomož jí.“klekl jsem si na kolena a prosil.
„Nialle,prosimtě stoupni si,Na tohle ses nemuselk ani ptát.“zvedl se a šel k za doktorem,který ho odvedl pryč.Trvalo asi hodinu,než se vrátil.Viděl jí,neříkal nám přesně jak vypadá.Prý je to važný.
Andy
Tma a nic jiného.Chtělo se mi otevřít oči ale nešlo to oslepovalo mě to světlo kolem.Pomalu jsem otevřela oči a uviděla kolem sebe jenom světlo.Vypadal jsem strašně moje džíny byli rozedrané a na hlavě jsem měla krev.
„Kde to jsem?“řekla jsem do úplněho prázdna.
„Andy?“klekla si nademnou nějaká dívka.Byla neskutečně krásná a její úsměv byl kouzelný.Její modré oči svítili jako hvězdičky,od někud jsem jí znala ale nevěděla jsem od kud.
„Kdo jste?“pomohla mi vstát.
„Věříš na aděla strážného?“položila mi divnou otázku.
„Nevím,nikdy jsem se nad tím nezamyslela.Kdo jste?“
„Jsem tvůj anděl,chráním tě a nedovolím nikomu aby tě ponižoval.Každou noc sedím u tebe a koukám jak spíš.“mluvila jako blázen,měla jsem chuť zavolat nějakýmu odborníku.
„Andy?Opravdu mě nepoznáváš?“zakoukala jsem se do ní,v ten moment mi to docvalko.
„M-m-mami?“z očí mi začalz téct slzy,nemohla jsem tomu uvěřit.Objala mě a dala pusu do vlasů.Byla mladá a velmi krásná,to protože umřela hodně mladá.
„Chci ti říct,že jsem tu pro tebe napořád.Stačí se jenom podívat vzhůru a najdeš tam odpověď.“připadalo mi,že začíná mizet.Poslední co jsem uviděla byli její oči a krásný úsměv.
*****
Pomalu jsem otevírala oči,už tu nebylo takové světlo.Strašně mě bolela hlava co jsem zaznamenala jako první byl Niall,který spal na u mé ruky a vypadal jakoby nespal celou noc.Chtěla jsem se pohnout ale malý pohyb mi způsoboval strašnou bolest hlavy.Nechtěla jsem ho vzbudit ale bohužel se mi to povedlo.Otevřel oči a jak mě zaznamenal,tak hned vstal.
„Andy?“rozzářili se mu oči ze kterých začaly téct slzy.
„Neplač,neopustím tě nikdy!“přitáhla jsem si ho k sobě a pevně objala,bolelo mě to ale potřebovala jsem to já i on.
„Miluju tě,strašně moc.“šeptal mi pořád dokola.Jeho vlasy mě jemně šimraly na tvářích.
„Slečno už jste se probudila?“přišel do pokoje doktor a vyrušil nás.
„Chceme říct,že si vás tu necháme měsíc a potom můžete domů,ale pod podmínkou,že budete mít domácí lečbu.“usmál se.
„Slibuju vám to.“usmál se Niall.
„Ale my tam musíme!!“slyšela jsem křiky za dveřma.
„Puste je prosím.“poprosila jsem ho.Hned jak otevřel dveře,kolem mě se objevilo několik blázínku.
„Andy.“objala mě El.
„Tolik jsem se bála.“dala mi pusu na tvář,sedla si vedle na postel a pevně stiskla mojí ruku.Potom mě objali všichni.
„Včera to byl nejhorší koncert všech dob.“začali diskutovat.
„Proč?“zaskočilo mě to.
„Protože jsi byla tady,nikdo z nás nevěděl nic ale museli jsem vystupovat.Brečel jsem u každé pomalé písničky.“dodal Niall.Pohladila jsem ho po ruce.
****
Sbírala jsem si věci do tašky,už je to skoro dobrý,bhlava mě někdy bolí ale to by mělo přejít.Niall mi pomohl s taškami domů.Jeli jsme a po cestě si zpívali písničky.Skoro bude muset odjet na tour po Americe,takže ten slib poruší,ale bude se mnou Beth a někdy i holky.
„Překvapení!!!!!!“vyskočili všichni když jsem vešla dovnitř.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára