streda 15. mája 2013

Anythnig could Happen part 13

“Miluju tě“myslím,že to stačilo.Odvezl mě k sobě domů,dal mi nějaké oblečení a potom jsme usli společně,jako dřív.
__________
Ráno jsem vstala a hmatala kolem sebe,Niall tam nebyl.Nechtělo se mi ale musela jsem,vstala jsem a šla udělat ranní hygienu.Oblékla jsem si Niallovo tričko a šla do kuchyně,kde krásně voněli palačinky.
„Mmmm ty umíš potěšit“sedla jsem si na barovou židličku a čekala na svojí porci.
„Vím jak je máš ráda,proto jsem ti je udělal“usmál se na mě krásně.
Mrkla jsem na něj a sledovala jsem jak se pohybuje jeho zadek.
Doupravil mi porci nuttelou a jahodama a dal mi jí na stůl.Hned jsem se pustila do té božskí snídaně.Niall se celou dobu na mě uculoval a pomrkoval.Po snídani jsem mu pomohla uklidit nádobí.
„Dnes máme volno,nějaké plány na dnešek?“objal mě zezadu a jemně políbil na krk.
„No mám spoustu nápadů,jen ještě musíme zajet ke mně domů,protože oblečení mám tam.“přejela jsem rukou Niallovo triko které bylo strašně krátke,sotva zakrývalo můj zade.
„Ale mě se to líbí.“dal mi zase pusu na krk.
Jen jsem se usmála a šla do jeho pokoje pro nějaké šortky.Když jsem je konečně objevila,tak jsem běžela dolů kde už na m čekal Niall.
„Jedeme?“otevřel mi dveře.
Šli jsme k autu,dnes bylo počasí úplně krásné,stvořené pro nějakou prácházku.Jeli jsme ke mně domů,kde nikdo nebyl.Táta jako vždy v práci ,šla jsem do svého pokoje.Našla si vysoké džínové šortky,šedou krátkou mikunu s nápisem „Boom“,vlasy jsem si dala do culíku,lehce namalovala a obula si černý converse.Doladila jsem to všechno různými přívěšky a byla připravéná.
„Vypadáš skvěle“usmíval se na mě Niall.
„Děkuju“dala jsem mu pusu na tvář.
Napsala jsem vzkaz tátovi a mi šli k autu.Jeli jsme do centra Londýna,kde jsme zaparkovali a šli na procházku.Soukromí u hvězd není nikdy,po cestě k London Eye nás zastavovali fanynky a paparazzi.
„Nevím jak to zvládáš.“odechla jsem si,když jsme byli daloko od nich.Nemám ráda takový šum a popularitu,ale Niall si na to zvykl a nebral to tak vážně.
„Neboj zvykneš si.“mrkl na mě.
Šli jsme do Mc'Donaldu na oběd,Niall objednal jídlo a já seděla za stolem.
„Nechápu co na ní Niall vidí,vypadá jak nějaká vesničanka.“slyšela jsem rozhovor za sebou.
„Já si myslím,že je krásná a není falešná jako některé.“zastávala se mě.
„Nevím ty jí neznáš.“odfrkla ta první.
„A ty snad jo?“zasmála se a já slyšela jak se blíží ke mně.
„Můřu se stebou vyfotit?“začervenala se.
V ten moment přišel i Niall,zavoala jsem ho knám a my se vyfotili všichni společně.
„Děkuju“pošeptala jsem jí.Ona mrkla a odešla za tou její kamarádkou.
„Už si na tebe pomalu zvykly.“zakousl se do hamburgera.
„Jo,jak který.“řekla jsem sama pro sebe.Při obědě jsme si povídali a řešili budoucnost.
„Nechceš se ke mně nastěhovat?“zeptal se mě,tato otázka mě trochu zaskočila a já začala kašlat.
„Nialle,nevím nenechám tátu samotného.“poktčila jsem ramenami.
„Dobře.“zvedl se ze stolu.Vzal mě za ruku a šel se mnou ven.Po cestě do parku jsme narazili na Stánek se zmrzlinou,Niall koupil každému asi 3 kopečky s různými příchutěmi.Ruku v ruce jsme se procházeli po Londýně,když nás boleli nohy tak jsme šli k autu a jeli k Niallovi.Rozplácla jsem se na gauč a vzdychla úlevou.Niall se úsmál a sedl si ke mně.
„Chceš udělat masáž?“otočila jsem se k němu zády a Niall mi masíroval ramena,jeho sylné ruce mi mačkali ramena a mě se ulevovalo.Do uší mi šeptal krásná slůvka a mě se objevovala husina.Otočila jsem se k němu zády a políbila ho.On mě svali na potel a začal blbnout,on přesně ví,že jsem lochtivá.Začal mě lochtat,já jsem se nemohla bránit,protože on byl 100x silnější.Z očí mi tekly slzy smíchu.Vzepřela jsem se a kenočně ho přemohla spadli jsme z gauče na zem a strašně se smáli.Nechtělo se nám vůbec zvedat,ležela jsem na něm a poslouchala jeho tlukot srdce,tu nejkrásnější melodii na světě.
„Hééj jsme tady“vtrhli do dveří všichni kluci.My jsme se sebrali z podlahy a upravili jsme se.Zaznamenala jsem pohled Harryho,zabolelo mě u srdce,když jsem ho vidělala takhle smutného.
„Máme Pizzu“,položil na stůl 5 krabic Pizz Zayn.
„A pivo.“Louis vyndal z tašky z nápisem 'Tesco¨balení piva v plechovkách.
„Fajn“sedla jsem si na gauč.
„Koukneme se na horor?“navrhl Niall.
„Nevím moc se mi neche“Už byla tma takže jsem radši vzdorovala tomu návrhu.
„Bojíš se“zasmál se Louis.
„Ne!“hodila jsem po něm vražedný pohled.
„Takže si zapnem Paranormal Activity.“nařídil nám Niall a zapl film.Opravdu jsem se bála seděla jsem mezi Niallem a Harrym.Když byla strašidelná scénka tak jsem se přitulilak Harrymu,nevím proč zrovna k němu jen byl poblíž.On si mě přitlačil blíž k sobě,já jsme ale radši uhla.Harry se zamračil a odešel do kuchyně.NIkdo ho nevnímal,proto jsem šla za ním.
„Harry děje se něco?“nesměle jsem se ho zeptala.
„Nech mě být.“odsekl.
„Harry já vidím,že je něco v nepořádku.“šla jsem blíž a položila jsem mu ruku na rameno,on jí hned setřásl.
„Nejdřív se se mnou vyspíš a potom řekneě,že miluješ Nialla,víš ono to bolí holka.JDe tady o tom,že se mi líbíš už od začátku chápeš.MILUJU TĚ!“zakřičel a já ztuhla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára