streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 14


Je tady o to,že se mi líbíš už od začátku chápeš.MILUJU TĚ!“zakřičel a já ztuhla.
____
„Harry já...“nevěděla jsem co mám říct.
„Neomlouvej se!“odešel ryč.Pořád jsem nemohla vstřebat to co se stalo.Stála jsem tam a tupě zírala na lednici.Neměla jsem chuť absolutně na nic,je to strašný pocit když se někdo kvůli vám trápí,nechtěla jsem,aby to takto dopadlo.
„Stalo se něco?“chytil mě někdo za rameno.
„Ne nic Lousi,všechno je dobrý.“snažila jsem se usmát.
„Ne není a ty o víš,slyšel jsem co se tady odehrálo.Chci se omluvit za to co jsem ti řekl a Harryho nech být on se uklidní.“povzbudil mě,ale mě to nepomohlo.
„Půjdu radši domů.“šla jsem pro kabelku a boty.
„Už jdeš?“řekl sklesle Niall když mě zaznamenal.
„Ano lásko jsem pořád pryč,měla bych být taky chvíli z tátou.“dala jsem mu pusu a vyšla ven.Od Nialla to mám dost daleko ale chtěla jsem se provětrat.Ulice byli tmavé a poněkud strašidelné,proto jsem si do uší dala sluchátka a nechala se unášet písničkami od Conora Maynarda.Cesta trvala si hodinu a mě bolely nohy.Hned jak jsem přišla,tak jsem se rozplácla na gauč.Moje tělo brnělo z únavy,dneska toho bylo dost.Šla jsem pochodech do svého pokoje,ale zastavila jsem se u pokoje kde byl táta.Z pokoje se ozývali divné zvuky,otevřela jsem pomalu dveře a koutkem oka nahlédla co se děje.Táta seděl na posteli a plakal,v ruce měl nějaký papír nejspíš fotografii.Pomalu jsem vešla dovnitř.
„Tati co se děje.“přisedla jsem si k němu a položila ruku na jeho rameno.
„Stýská se mi,bez ní už to nezvládám.“ukázal fotku kde byla maminka.
„Tati,přestaň! Já tě potřebuju musíš to taky vědět bez tebe to zase nezvládnu já,tak prosím uklidni se.“trochu jsem zvážněla,protože se celý klepal.Bylo mi ho líto ale nebudu ho litovat je to dospělý muž v plné síle a nějakou ženu si může najít kdykoliv.
„Asi máš pravdu,měl bych si taky někdy vyjít někam s někým.“utřel si nos do rukávu a fotku položil do alba.
„Víš Hannah mě zvala na večeři,chvíli jsem váhal ale snad to výjde.“trochu se pousmál.
„To je paráda tati,potřeboval by jsi tedy nějaký oblek ne?Takže zítra nákupy!“políbila jsem ho na čelo a rychlostí světla jsem šla ven z pokoje,protože on by měl nějaký výmluvy.
Vešla jsem do pokoje a zapla si notebook,nakoukla do twittru,uviděla jsem hrozný statusy „Jsi tlustá a hnusná,Niall potřebuje perfektní holku!“ „Vypadni špíno!“ jela jsem myší dolů a ty statusy byly nekonečné.Zamrazilo mě z toho jak mi nadávají,radši jsem zklapla notebook a šla do koupelny.Napustila jsem si vanu,zapálila pár voňavých svíček,svlékla jsem ze sebe svoje oblečení a lehla do krásně voňavé vany.Užívala jsem si každou vteřino toho ticha a klidu.V hlavě se mi ale odehrávala ta scéna s Harrym.Je to moje chyba já to vím,ale já mu opravdu nechtěla ublížit.Přestalo mě to bavit umyla jsem si vlasy a vylezla z vany.Tělo jsem si usušila ručníkem a na sebe si vzala svůj chlupatý župan.Po cestě z koupelny jsem si ještě ručníkem sušila vlasy.
„Ahoj.“vyděsil mě Niall,který ležel na mé posteli.
„Jak jsi se sem dostal?“začala jsem se smát.
„Máš si zavírat okno,nebo mi tě někdo ukradne.“mrkl na mě a přitáhl si mě k sobě.Políbila jsem ho,ale musela jsem se převléknout,proto jsem se zvedla a šla ke skříni.Sundala jsem župan,pod ním jsem nic neměla ale Niall mi nevadil.Otevřela jsem skříň a přehrabovala oblečení,našla jsem svojí krajkovou košilku,oblékla jsem si jí a ještě si vzala kalhotky.
„Bez ničeho jsi krásnější.“udělal naštvaného,rozesmálo mě to,skočila jsem na něj a začala lechtat .Niall se strašně smál,ale já musel přestat protože vedle spí táta.Ustlala jsem nám,Niall se svlékl do trenek a lehl si ke mně.Hlavu jsem položila na jeho hruď a poslouchala jeho tep.
„Zítra je party kde budou celebrity.Měl by tam být Conor,My,Ed,Olly,James,Little Mix atd.A já si chci vzít sebou svojí přítelkyni půjdeš?“nabídl mi krásný večer strávený z celebritama.
„Fajn,takže potřebuju šaty.Zítra jdu s tátou na nákupy koupím si nějaký.“
„Ne šaty ti koupím já a pošlu ti je masangerem.“namítl Niall.
„Fajn“už jsem byla unavená proto jsem hned usla.
****
Vstala jsem,otočila jsem se a narazila a sladce pochrupujícího blonďáčka.Nechtěla jsem ho budit,proto jsem pomalu a potichu vstala z postele a zašla do koupelny.Zavřela jsem za sebou dveře.Stoupla jsem si před zrcadlo,už tem nebyla ta troska ale už trochu líp vipadajíc holka,která ale zlomila srdce důležité osobě.Vlasy jsem si dala do culíku a začala čistit zuby,po hygieně jsem šla do pokoje,Niall ještě pořád spal.Nechala jsem ho to dospat a šla do kuchyně.
„Ahoj.“už mě zdravil táta když jsem přišla do kuchyně.
„Dobré ráno,co kuchtíš?“posadila jsem se na židli.
„Omeletu se slaninou.“olízl se.
„Udělej jí víc je tu Niall.“nařídila jsem mu a zasmála se.
„Já to vím,strašně jste se smáli.“mrkl na mě.
„Dobré ráno.“zdravil nás ospalý Ir.
„Dobré ráno.“pozdravili jsme ho najdenou,ale já mu ještě věnovala malý polibek.
„Dáš si?“usmál se na něj táta.
„Jistě.“zdvořile soulasil a usedl ke stolu.Táta nám dal naše porce,bylo to vynikající takovou omeletu umí jenom můj táta.
„Děkuju,bylo to skvělý.“poděkoval Niall a utřel si pusu ubrouskem.
„Andy já pojedu musím zařídit něco a máme zkoušku,budeme na té party zpívat.V 8 se pro tebe stavím.“políbil mě na tvář a zmizel ve dveřích.Pomohla jsem tátovi umýt nádobí,potom jsme šli kouknou na film.Moc nás to nebavilo,tak jsme se rozhodli,že půjdeme teď na nákup.Šla jsem do pokoje a oblékla si džíny,triko s Spongebobem,vlasy jsem si učesala a nechala rozpuštěný.Doladila jsem to doplňky,jemně se nalíčila a vzala si žluté baleríny.Už jsem si jenom vzala kabelku a stříkla na sebe parfém.Šla jsem za tátou,který už na mě netrpělivě čekal.
„Jdeme?“zeptal se mě.
„Jo.“otevřela jsem dveře a šla k našemu autu.Po cestě jsme řešili Niall a dnešní party.Táta je rád,že jsem z Nialle prý je mu strašně sympatický,což mě strašně lichotí.Přijeli jsme do nákupního centra vjeli jsme do podzemního parkoviště a zaparkovali.Táta nbyl moc nadšený z nákupů ale potřebuje nějaké nové věci.Byli jsme tam asi 3 hodiny,taťka se nezdá ale je strašně vybíravý,ale vybral si černý oblek,světle modrou košili a červenou kravatu.Byla jsme staršně unavená,ale koupila jsem si řetízek a naušnice na dnešní večer.Hned jak jsme přijeli jsme běžela do koupelny se umýt,zbylo mi asi 2 hodiny.Rychle jsem se osprchovala a umyla hlavu,potom jsem vyndala fén a začala fénovat vlasy.
„Andy!Je tu něco pro tebe!“křičel táta,rachlostí blesku jsem běžela dolů kde stál táta a držel krabici s růží.
„To budou ty šaty“vzala jsem krabici a rozbalila jí,ve vnitř byla malý vzkaz „Věřím,že mi každý mude závidět,protože sebou přivedu anděla.-Niall xx“
„Awww“vyšlo ze mě a táta se začal smát,hodila jsem po něm vražedný pohled a on přestal.V krabici byli černé s krajkou šaty,byli trochu kratší,potom tam byli ještě potpadky v kamínkách a k nim i psaníčko.
„Wow,Niall má dobrý styl“usmál se táta.
„Nemáš se jít připravovat.“upozorňovala jsem ho aby se začal připravvat v 8 jde do restaurace.
„Jo furt.“šel do ložnice.Já vzala krabici a šla s ní do pokoje.Učesala jsem si vlasy a udělala si vlny pomocí kulmy.Nalíčila jsem se kouřovými stíny a vzala si na sebe šaty,nevím jak to Niall udělal ale padli mi přesně jako by je šili pro mě.
„Jsi krásná.“stál ve dveřích táta opřený o futra.
„Děkuju“ šla jsem k němu blíž a dala mu pusu.
„Jsem šťastný,že tě Niall dělá tak krásnou.Jem opravdu rád,že jsi ho našla.“podladil mě po tváři a usmál se.
„Vipadáš taky krásně tati,ale ta kravata..“začala jsem mu převazovat kravatu,za tolik let se nenaučil jí správně uvázat.
„Dík,jsem ňouma na tohle.“začal se smát já jsem se na něj ironicky koukla a vrátila se k upravování.Vzala jsem si na sebe ten řetízek co jsem si koupila nebyl pravý ale byl krásný přesně mi zdůrazňoval můj krk.Vzala jsem si ještě naušce a šla se kouknout do zrcadla.vypadla jsem krásně,musela jsem si to přiznat,nikdy jsem se takhle nestrojila.Už jsem se navoněla,vzala lodičky a psaníčko.Byla jsem hotová a připravená na tenhle večer.Šla jsem po schodech dolů kde se táta o něčem bavil se Zaynem.
„Wooow,jsi jako princezna.“usmál se Zayn když mě uviděla na schodech.
„Kde je Niall?Měl tu bát on.“zeptala jsem se.
„Musí ještě něco zařídit ohledně vystoupení.“pokrčil rameny.
„Dobře užijte si to děti.“pozdravil nás táta a my šli ven.Nasedla jsem do limuzíny,kde už seděla Perrie a holky z Little Mix.
„Ahoj Andy.“objala mě Pezz když jsem nastoupila.
„Ahoj.“zdvořile jsem se usmála.Seznámila mě s holkama,s kterými byla strašná sranda povídali jsme si o různých věcech a strašně se smáli.
„Už jsme tady.“řekl řidič a zastavil auto.Potom nám otevřel dveře,vystoupili nejdřív holky a potom já a Zayn.Byla tam kopa paparazzi,blesky jejich foťáků mě zaslepovali.Někdo mě chytil kolem boku a vedl dovnitř,byl to Niall.
„Lásko jsi tak krásná.“řekl hned jak jsme se dostali od těch foťáků.
„Děkuju.“usmála jsem se a dala mu pusu.
Vešli jsme dovnitř,byla tam spousta lidí hlavně hvězd.Niall mě vedl k velkému stolu kde byli kluci a ještě nějaký celebrity.Sedla jsem si naproti Conorovi,velde mě byl Niall a na druhé straně Eleanor.Celou dobu jsem se dobře bavila,Conor je velmi fajn kluk a s Niallem se dobře baví takže byla sranda.
„Musíme jít,budeme zpvat.“řekl Louis a vstal ze stolu s ním i odešli kluci se připravit.
„Půjdeme?“zeptal se mě Conor.
„Jo“vstala jsem ze stolu a šla doprostřed parketu a čekala ž vystoupí.
„Dnes nám zazpívájí One Direction.“řekl moderátor a na sceně se objevili kluci.Začali zpívat známou melodii Little Things.
„Smím prosit?“podal mi ruku Conor.
„Jistě.“přijala jsem jeho návrh a začala tancovat.Krásně voněl a uměl se bohybovat.
„Niall má strašně velký štěstí,že tě má.“pošeptal mi do ucha.
„Huh.“trochu jsem se začervenala a začala nervoznět.Pustila jsem ho,když začal zpívat Niall.Koukala jsem mu do očí,jeho oči byli upřený na mě.Zpíval pro mě věděla jsem to.Usmíval se a byl strašně sladký.Když dospívali tak mě Niall chytil za ruku a vedl do nějaké místnosti.Zavřel a zamkl dveře.
„Chci tě.“počeptal mi do ucha a vysadil na dvřevěný stůl.
(PS.Chci staršně moc poděkovat lidem,kteří to čtou.Mám vás strašně ráda a doufám,že se vám to líbí.Bude to potom hodně napínavý těšte se.;))
)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára