streda 15. mája 2013

Anythin could Happen part 17

„Mám nápad......“řekl mi svůj plán.
_______
Pozval mě s nimi na jejich after party v Mc'Donaldu.Objednali pro sebe a pro přátelé celý Mc'Donald.
„Promluvíš si s ním a snad to dopadne dobře.“mrkl na mě a šel zpátky za kluky.Celou dobu jsem koutkem oka nahlížela k jejich stolu,pár krát jsem se střetla s jeho pohledem ,ale Niall hned uhnul.Na řadu vystupování šla Taylor Swift,hned jsem zaznamenala Harryho,který se schovával za časopisem a skrýval smích.Taylor se opravdu snažila být přitažlivá,ale jako holka musím říct,že to byla bída.Večer byl pro mě hlučný a unavující,celou dobu jsem seděla a mlčela,všichni tancovali nebo si to úžívali ale já jsem nemohla neměla jsem na to náladu.Už jsem se nemohla dočkat do Mc'Donaldu,protože mám hlad.S Perrie a holkami jsme vypili 3 flašky vína,takže jsem se trochu kymácela.
„Půjdeme?"přišel pro nás s Pezz Zayn.
„Jdeme.“řekla Pezz a vstala od stolu.Museli jsme se sebe držet,protože by jsme asi spadli.Bylo to trochu směšné ale my jsme to zvládli.Šli jsme rovnou k limuzíně kde už všichni seděli,v autě bylo místo jenom vedle Louise a Nialla,takže jsem si sedla vedle Louise.
„Co jsi ze sebou udělala?“zašeptal a prohlížel si mě.Mlčela jsem jen jsem se snažila nerozbrečet,začali se mi klepat ruce a oči pálit.Harry se na mě koukl se smutným pohledem,už jsem v sobě měla hodně alkoholu a nemohla jsem se ovládat.
„Andy stalo se něco?“zeptala se mě El.
„Ne,nic jen mi něco spadlo do oka.“Začala jsem si utírat slzy svými klepavýma rukama.
Niko nic neřekl,já se otočila k okénku a radši koukala ven na krásně rozsvícené město.Za pár minut jsme byli v centru a šli do Mc'Donaldu.Niall tam už Demi neměl a já tam byla absolutně sama.Každý měl někoho vedle sebe,jediný Harry a Niall,který se semnou nebaví jsou volní.
„Běž za nim.“šťouchl do mě Zayn.Neměla jsem čas na výmluvy,Zayn mě totiž zatáhl k němu.
„Ahoj,jak se vede?“plácla jsem první blbost co mě napadla.
„Nic moc díky za optání.“položil skleničku s colou zpátky na stůl a chtěl odejít.
„Počkej musím s tebou mluvit.“chytla jsem ho za rameno.
„Co?“řekl trochu hnusně.
„Mmmmmm“nemohla jsem ze sebe dostat ani hlásku.
„Nic?Tak fajn hele musím jít čekájí mě kamarádi.“otočil se a odešel.V ten moment se mi zatočil svět a rozklepali kolena.Hned jsem si sedla a chytla hlavu,abych se trochu uklidnila.
„A-Andy?“uslyšela jsem chraptivý hlas.Zvedla jsem hlavu a uviděla ustaralého Harryho jak v ruce drží skleničku s vodou.Podal mi vodu a já si lokla,on si stoupl na kolena a zvedl mi bradu.
„Nebuď smutná,nemůžu tě takhle vidět.A už vůbec ne takhle zmrzačenou.“koukal mi pořád do očí.
„Pojď“vzal mě za ruku,pomohl se zvednou a vedl k jeho stolu.
„Teď tě nakrmím.“zasmál se a posadil na židli.Usmála jsem se a pustila do kuřete.
„Děkuju.“usmála jsem se na něj.Usměv mi oplatil a usrkl si své coly.
„Andy chci ti jenom říct,že mě to mrzí chápe,že miluješ nebo jsi milovala Nialla,chci abychom byli kamarádi.“usmál se.Vstala jsem a pevně ho objala,konečně je to všechno na správné cestě.
„Můžu?“vyrušil nás známí irský přízvuk.
„Jasně“zasmál se Harry.
„Nechtěla jsi mi snad něco říct?“sedl si a trochu hnusně na mě vyjel.Jídlo mi zaskočilo a já začala kašlat.
„Co chceš slyšet?“přitvrdila jsem.
„Pravdu,kdo je ten tvůj kluk,co ode mě chceš,že chodíš k mým kamarádům?“tyhle otázky mě zabíjeli.
„Tvým kamarádům?“vstala jsem.
„Tak mi řekni co chceš ode mě?“vstal taky.
„Já?Nic už nic.“chtěla jsem odejít,ale Niall mě zastavil.
„Andy promiň,přehnal jsem to.“pohladil mě na rameně.
„Ne už od tebe nic nechci.Miluju tě,proto jsem souhlasila s tvým manažerem a nechala vás být aby vaše 'popularita' neklesla! Ty tu jsi s Demi!Nech mě,nejdřív by jsi si měl ověřit všechno!“křikla jsem a odešla z budovy.Studený vítr mě příjemně chladil na mých odhalených ramenech.Nechtěla jsem jet taxíkem,chtěla jsem se opít,proto jsem šla do nejbližšího klubu.Hned jsem si objednala několik drinků a dala je na ex.
„Hej krásko pojď tancovat.“přišel ke mně nějaký kluk.
„Jdeme.“vzala jsem hoc za ruku a táhla na parket,měla jsem v sobě dost alkoholu a to mi dávalo plnou svobodu se svým ovládáním.Tancovala jsem a boky třela o jeho rozkrok,byl velmi milý.
„Jak se jmenuješ?“usmál se.
„Andy ty?“usmála jsem se na něj.
„Joey.“protočil se mnou.Nic jsem neřekla jen jsem pokračovala v tanci.Joey byl opravdu milý a normální kluk.Tancovali jsme asi ještě na 3 písničky.
„Ahoj Joey!“přišel k němu nějaký kluk a pozdravil ho.
„Ahoj Joshi!“
'Josh,sakra'řekla jsem si a snažila se zmizet.
„Andy?“ 'sakra' všiml si mě.Pomalu přišel ke mně a projel mě pohledem,nevypadala jsem zrovna nejlíp.
„Stalo se něco,vy se znáte?“kmital očima mezi námi dvěma.
„Od teď ano.“zasmál se Joey.
„Ale prosimtě jdeme tancovat.“alkohol mě přemohl a já táhla Joeyho na parket.Smál se a tancoval se mnou.Po více písničkách mě někdo chytil za ruku a vedl pryč,přesně si nepamatuju kdo to byl,byla tam tma a já neviděla do obličeje.
*******
„Auuu“vstala jsem z bolestí hlavy u sebe doma.Rozhlédla jsem se kolem sebe a nemohla pochopit jak jsem se sem dostala.
„Dobré ráno“vyšel z koupelny Niall.
„Co tu děláš.“trochu jsem zapanikařila.
„Andy volal mi Josh,buď ráda,že jsem tě od tud dostal,nevím totiž jak by to dopadlo.
„Aha“protočila jsem panenky.
„Nebuď protivná,přece tě miluju.“zastavil mě při odchodu do koupelny.
„Huh.“setřásla jsem jeho ruku a pokračovala v cestě.Přišla jsem k umyvadlu a koukla na sebe.'Jak mě může milovat,takovou čarodějnici.'otřásla jsem se,vypadala jsem děsivě.Vykonala jsem raní hygienu a šla do sprchy.Po sprše jsem šla jenom v ručníku zpátky do pokoje s nadějí,že tam už není.Otevřela jsem dveře 'Uff'řekla jsem si,nebyl tam.Šla jsem k šatníku,otevřela jsem ho a shodila jsem ze sebe ručník.
"chceš kafe nebo čaj?“vtrhl do pokoje Niall,stála jsem před ním jak mě bůh stvořil.
„Takže,ti udělám pořádnou snídani potřebuješ jídlo!“zamračil se a odešel.
'Můj bože'začervenala jsem se,vím,že mě už viděl ale stejně jsem se styděla.Oblékla jsem se a šla do kuchyně.Niall mi udělal omeletu s kuřecím masem a sýrem.
„Mmm děkuju.“zasedla jsem ke stolu a pustila se do snídaně.
„Díky.“naklonil se ke stolu a dal si kousek své porce.
„Je tu někdo?!“přijel táta.
Vzala jsem talíř s vajíčky a šla na chodbu a v mých patách byl i Niall.
„Ahoj“pozdravil mě polibkem.
„Andy,musíme se odstěhovat navrhli mi lepší místo v Austrálii.“talíř mi spadl a rozbil se.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára