streda 15. mája 2013

Anything could Happen part 12

“Ne nemiluješ“usmála se,mě nenapadlo nic jiného než jí políbit.

________
Naklonil jsem se k ní s nadějí,že mě políbí.Místo polibku,který jsem tak potřeboval jsem schytal ránu do obličeje.Zaštípaly mě mé tváře.“Promiň“zašeptal jsem a opět se snažil jí políbit.“Nech mě!“odstrčila mě.Neměla to dělat,protože se neměla o nic opřít.Padala ale já jí chytil a už nehodal pustit.“Jsem debil,promiň odpusť mi prosím!“hladil jsem jí po vlase,zatím co její tělo se chvělo a strašně klepalo.“Nech mě být!“pořád se upírala,nemohl jsem jí nechat jít takhle domů.“Půjdeme ke mně jo?“nesměle jsem se zeptal.“Nechmě...nech m...nech..“začala plakat.Bylo mi jíí líto,všechno jsem způsobil já a mrzí mě to.Vzal jsem jí do náruče a nesl do taxíka.Nadiktoval jsem mu adresu,po cestě byla opřená o moje rameno a vzlykala.Když jsme přijeli domů tak jsem jí ustlal u mě na posteli a já si lehl na gauči.
Andy.
Vstala jsem se strašnou nevolností.Rozhlédla jsem se kolem.'Ne,ne,ne!'jestli jsem s ním něco měla tak půjdu pod most.Pomalu jsme vstala z postele a šla do koupelny,žaludek dal o sobě vědět,všechno jsem vyzvracela.Neměla jsem vůbec sílu,nevím co se včera stalo od toho momentu s tím klukem.Opřela jsem se o záchodovou mísu a pomáhajíc rukama vstala.Šla jsem rovnou k zrcadlu a koukla na sebe,viděla jsem trosku.V životě jsem takhle nevipada,možná to je tím oráškem co mi ten kluk hodil do pití nebo tím co se stalo.Vypláchla jsem si ústa a potom i ústní vodou.Nechtěla jsem tady být a už vůbec ne v takovém stavu.Pomalu jsem se vplížila ven z pokoje,Niall ještě spal což bylo dobře.Pomalu jsem se dostala z jeho bytu a volala Zaynovi aby mě vyzvedl,bohuž nemohl je někde s Pezz.Takže jsem volala Harrymu.Ten mě vyzvedl hned asi po 10 minutách.“Andy?Co se stalo?“vystoupil z auta a šel ke mně.“nic,jen chci pryč prosím“začali mě pálit oči.“Pojedeme ke mně,dáš si sprchu a uklidníš se.“objal mě a potom vedl k autu.Po cestě jsem mu všechno řekla i stím práškem.Harry byl naštvaný.Přijeli jsme a Harry mi napustil vanu.Zamkla jsem dveře,sundala šaty a lehla do teplé koupele.Potřebovala jsem to už dloudo.Ležela jsem jen tak asi půl hodiny,vzala jsem Harryho sprchový gel,který voněl přesně jako on.Namazala jsem jim celé tělo.Po koupely jsem se obmotala ručníkem,odemkla dveře a šla k Harryho šatníku.Otevřela jsem ho a hledala nějaké triko a šortky.Když jsem našla to co jsem potřebovala tak jsem si sundala ručník,který hned sjel k mím nohám.“Jestli potřebuješ nějaké oblečení je v šatníku.“otevřel dveře Harry v tu chvíli co mi spadl ručník,stála jsem před ním jak mě bůh stvořil.Moje tváře nplnila čarvená barva.“Ehm,promiň.--“nesměle zavřel dveře.Nestihla jsem nic postřehnou,když je Harry opět otevřel a rychlím krokem šel rovnou ke mně.Chytil mě zaboky a přitáhl si mě k sobě,nebránila jsem se,asi jsem to chtěla.Jeho ruce bloudili po mém trupu,já jsem mu rukama zajela do vlasů a začala si snimi hrát.Harry mě chytil za zadek a nadzvedl.Vzal mě za ruku a vedl k jeho posteli,posadil mě a sobě přetáhl triko přes hlavu.Měla jsem krásný výhled na jeho hruď,bříškama prstů jsem mu jezdila po vypracovaných svalech.Naklonil se ke mně což mě donutilo si lehnout.Kolenami se opřel o postel a začal mě líbat na krku.Já mu škrábala jeho záda.Rozepl si svůj poklopec.Rychle si sundal kalhoty a potom i boxerky.Byl dokonale něžný a vzrušený.Vnikl do mě a mě se zatavil svět,bylo to úplně jinačí než s Niallem.Přirážel s každou minutou víc a víc.Byla jsem na sedmém nebi.Harry vzdychal moje jméno a pohyboval se pořád ke mně,já jsem pohybovala pánví k němu.“Už budu“šeptala jsem.“Ně vidrž.“nařídil mi.Mnou projela vlna rozkoše.Harry ale ještě nezastavoval,pomohla jsem mu dosáhnou té vlny taky.Svalili jsme se na postel a leželi v objetí jeden druhého.
„Harry?“pošeptala jsem.“Ano“pohladil mě po zádech.“Bylo to krásný“konečně jsem se usmála i po tý ráně na mém srdci.Harry chvíli ležel ale potom se oblékl a odešel do kuchyně.Já zůstala v posteli,která voněla stejně sladce jako Harry.Po oddychu jsem si oblékla Harryho věci a vyšla na chodbu.Na schodech jsem slyšela jak se Harry s někým baví.Po chvilce rozeznávání jsem se ujistila,že je to Louis.Šla jsem za nimi,asi jsem to neměla dělat,protože si mě Louis přejel pohledem a zašklebil se.“To ti není Niall dost dobrý?“doslova na mě vyjel.“Louisi ne“zastavil ho Harry.“Co ne?Niall se kvůli opijí,je pořád zamknutý v pokoji a s nikým nemluví a ty si to tady rozdáváš s Harrym?“tyhle slova mě zabíjeli,nevěděla jsem,že se Niall kvůli tomu tolik trápí.“Ne podvedl mě Niall,hned po té noci jak se mnou spal,víš co to vůbec je?“rozčílil mě strašně moc.“Víš co nech to být,jdu za Niallem asi potřebuje podpořit“práskl dveřmi a odešel.Já se skácela na zem,slzy mi tlačili do očí.“Pššt bude to dobrý nebreč.“utěšoval mě Harry.“Ne nebude,já ho pořád miluju“tyhle slova Harryho šokovla vzdálil se ode mě.“A před chvílí bylo co?“řekl tiče.“Harry promiň já...“vstala jsem.“Nic..měla by jsi jít.“otočil se ke mně zády.“nic jsem neřekla šla jsem nahoru oblíkla svoje šaty a pomalu odešla,nevěděla jsem co dělat.Domů se mi nechtělo,procházela jsem ulicemi Londýna,vypadala jsem určitě starašně.V jednom klubu byla cedulka,hledáme tanečnici,Neváhala jsem a šla dovnitř.Zaplnila jse nějaké formuláře a předvedla pár kroků,je to striptýz bar,ale mě to nevadilo už je to stejnak všechno špatný.Večer budu mít práci proto jsem šla domů namalovala se nechala vzkaz táto aby se nebál a šla do klubu.Šéf mi dal můj kostým,byli to podvazky ,kalhotky a nějaká ta podprsenka.Dostla jsem takovou malou masku,aby mě potom lidi nepoznávali nebo tak něco.Bar byl naplněný mužema různého věku,tlustí a hubení,ošlivý a pěkní.“Andy na scénu“křičel můj šéf.Nejistě jsem šla k rouře.Pohybovala jsem se do rytmu hudby a dělala růuné kousky na tyči.Potom jsem šela malé schůdky a procházela kolem těch chapů.“Neboj tak na ní zapomeneš....Hej tady chtěl bych objedna tanec pro mého kamaráda.“uslyšela jsem az sebou,otočila jsem a zaznamenala Louise a Nialla.Měla jsem masku tak mě nepoznali.Mrkl na mě a vedl ke stolu.Tam už seděl Niall,který vipadal dost otráveně,rozhodla jsem se mu dít lekci,jestli o mě pořád stojí tak mě jako strypterky by se neměl nějak věnovat.Šla jsem k němu a tančila u něj,potom jsem si sedla na jeho klín a pomalu se houpala.S Niallem to nic nedělalo,rukama jsem zajela do jeho vlasů.Pořád nereagoval.“Nialle uvolni se zapomeneš na ní.“strčil do něj Louis.“Ale já nechci na ní zapomenout já jí miluju“poslední slova mě zamrazila nemohla jsem se ani hnout.“Promiňte,já už musím.“rozeběhla jsem se s pláčem na záchod.Koukla jsem se opět do zrcadla.'Kam ses to až dostala?'ptala jsem se mého druhého já v zrcadle.Umyla jsem is make-up a šla za šéfem.“Už nechci tancovat“vrátila jsem mu masku.“Cože?Né ty se vrátíš k tyči a budeš hezky vidělávat.Je ti to snad jasný můžu ti to vysvětlit i jinak.“chytil mě za ruku a táhl na sénu.Byla jsem bez masky a celá uplakaná.“Andy?“naproti mě stál Niall a koukal na mě s vykulenýma očima.“Tancuj nebo to dopadne špatně!“zamračil se šíf.“Ne ona už tancovat nebude!“vzal mě za ruku a vedl pryč.“Kam si to myslíš,že jdeš?“Křičel na nás šéf.Niall zavolal na Paula,který hned přiběhl a všechno vyjasnil.Dokonce jsem dostala peníze,šíf byl asi dost zaskočený když se dozvěděl na koho to vlastné křičí.“Proč to děláš?“zatlačil mě do auta.Nic jsem neřekla jen jsem se rozplakala,moje oči už byli opravdu unavené z neustáleho pláče,jediný co jsem potřebovala vijasnění všeho.Začal mi utírat slzy,potom mě něžně objal.“Promiň,jsem ňouma,odpusť mi prosím“šeptal mi do ucha.“Miluju tě“myslím,že to stačilo.Odvezl mě k sobě domů,dal mi nějaké oblečení a potom jsme usli společně,jako dřív.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára